Gå til innhold

Hvorfor skriver folk dagligdagse ting under anonym?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skjønner at folk spør om private ting som anonym, men dette forumet likner på ett hviket som helst åpent forum. Mange av temaene er på nivå med strikke og matoppskrifter. Det er vel ikke så mange som har avslørt hvem de er bak side nick så hvorfor signerer dere med anonym da? Er ikke nicket deres anonymt nok eller er lever folk seg så inn i forum-verden at de blir redde for å si noe som ikke faller i god jord her inne? I fare for å bli utstøtt signerer jeg som anonym.

Anonym poster: a54f4fa41dc1b6d671095d3540f74ada

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det har jeg også lurt på. Jeg bruker kun anonym og jeg skal skrive om noe flaut eller personlig som jeg ikke kunne tenkt meg at noen fant ut var meg.

Skrevet

Jeg er litt redd for å bli gjenkjent:-P Har gjenkjent andre her, for de skriver i et innlegg hvor mange barn de har, og et annet hva de heter og så videre. Er lett å legge to og to sammen og finne ut hvem det er da;-)

Skrevet

Jeg skriver alltid som anonym fordi det er veldig mange kjente her. Ikke fordi jg skriver noe hemmelig, men fordi jeg vil skille det virkelige livet helt fra dib "livet". Også synes jeg det er veldig greit å være anonym og ikke koblet opp mot enkelte synspunkt/meninger/tips osv.

Har vært her i 8år nå. Var aldri anonym før, men har tatt et valg nå det siste året :)

Anonym poster: f4ffcef52453e780293730155d40354f

Skrevet

Fordi det føles mest komfortabelt for meg.

Anonym poster: d136a274519c229db917be74ad893b85

Skrevet

Fordi meninger kan fort bli hakket på har jeg merket. Når du ikke "signerer" anonymt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...