Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis man er alene hjemme og det skjer en ulykke. Man faller i trappa og brekker ryggen og kommer seg ingen steder feks. Man har tilfeldigvis mobilen innen rekkevidde og klarer å ringe etter hjelp.

Ytterdøra er selvfølgelig av det solide slaget, og den er låst.

Hvordan kommer ambulanse seg inn? Klarer de å bryte opp døra likevel? Knuser de verandadøren om man har det? Eller kanskje et vindu?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror nok de knuser noe om de ikke kommer seg inn døren.. Vært for jævlig om de bare dro igjen for at døren var låst :P eller bare sto der å banket på!

Skrevet

Hvis du sier de må bryte seg inn gjør de det.

Anonym poster: 455fd6f9f799e3bc08985169d56e0219

Skrevet

Men tenk om de ikke klarer å bryte seg inn? Hvis døra er for solid? Skjønner ikke hvordan de skulle klart det her. Men de har kanskje sine metoder?

Skrevet

Hvis døra er for solid så har du vel et vindu eller er verandadør som de kan komme seg gjennom? Vet ikke om de også har slike universalnøkler eller verktøy for å dirke opp dører jeg, må vel ringe politiet for slikt tenker jeg :)

Skrevet

De fleste har da vinduer som kan knuses i verste fall.

Vi har nøkkel hos alarmselskapet, og regner med at de kunne bistått.

Anonym poster: 61efd703a760d588a3f774c188a8c103

Skrevet

Ja. Heldigvis har vi jo vinduer :)

Håper selvfølgelig at jeg aldri får behov for det.

Skrevet

Hvis de ikke kommer seg inn, kontakter de vel politi/brannvesen, og de klarer i hvert fall å komme seg inn. ;)

Skrevet

De kommer seg inn. Forøvrig har vi en sånn "nøkkelboks" med kode på plassert diskret ett sted ute. Det sikrer at gjenglemte nøkler aldri er noe problem. Den vil også kunne brukes av redningsmannskap.

Anonym poster: 8df6b519cdffa39398df88d1456c0b1d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...