Gå til innhold

Handle fra Amazon?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Lurt på om noen her er drevne Amazon-shoppere? Jeg fant en del bra tilbud der nå bla på Duplo, så jeg tenkte å legge inn flere bestillinger på under 200kr. Jeg velger alltid Free Super Saver Delivery. Men får jeg alltid varene i flere pakker hvis jeg legger inn flere ordre på samme tid? Altså jeg vil jo ikke at de skal overgå grensen på 200kr. Noen som har opplevd at det slår sammen pakkene?

:-)

Anonym poster: dae5c5ede8f8733ffc79dffe2e64537b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, men jeg har opplevd at de deler opp Super saver pakkene slik at jeg kommer under 200 kroner ;) De er helt fantastiske. Bruk den engelske, det er billigere, om du ikke gjør det allerede :)

Anonym poster: 0fa0c784604d207bd50388f81b150f90

Skrevet

Kult! Takk for svar. Ja, den engelske er super. Prisen på Duplo er gjerne halve prisen av i Norge!

Anonym poster: dae5c5ede8f8733ffc79dffe2e64537b

Skrevet

Ja, helt enig, jeg kjøper nesten alt derfra :)

Ser at jeg ikke helt svarte. Så lenge du betaler separat skal de ikke hope bestillinger sammen. Og siden de flere ganger har delt opp pakken min uten ekstra kostnad så tror jeg nok de er klar over norske tollregler :)

Anonym poster: 0fa0c784604d207bd50388f81b150f90

Skrevet

Her er vi ivrige amazonshoppere, men viste ikke at duplo var så mye billigere enn i Norge.. Så takk for tips!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...