ms.Pond Skrevet 8. juni 2013 #1 Skrevet 8. juni 2013 Endelig en helg for meg selv. Kun jeg og junior. Og så mange planer, tur til den nye parken vår, kaste steiner i elva, piknik ved elvebredden. Bake lefser. Men så regner det da, selvasgt. Og i dag tidlig våknet lillegutt med blanke øyne og glovarm panne. Så da utgår alle planer, og mamma blir i stedet en småbekymret sykepleier som deler ut kos og klem og klut på pannen. Skal det forresten komme flere jeksler mellom to og tre år? Da vi var på toårskontroll hadde han fått alle tennene iflg helsesøster, men han klager over vondt i munnen, helt bakerst, og sier samtidig han ikke har vondt i halsen. Ikke vil han spise noe heller, bare drikke litt. Så jeg er uviss?
Gjest amandine Skrevet 8. juni 2013 #2 Skrevet 8. juni 2013 Høres ut som hovne mandler..har du tatt en titt bak i gapet? Fet er akkurat sånn lillebror her sier. God bedring!
ms.Pond Skrevet 8. juni 2013 Forfatter #3 Skrevet 8. juni 2013 Det kan godt være. Jeg har sett bakover i munnen, men du vet, det er fort en tunge i veien Det endte med en paracet, og nå har han spist et godt måltid og virker mye piggere. Dagen ble brått mye lysere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå