Anonym bruker Skrevet 8. juni 2013 #1 Skrevet 8. juni 2013 Jeg har spist en hel sjokoladekake alene. Jeg spiser 3 pakker popcorn daglig. Jeg drikker brus nesten hver dag og spiser sjokolade hver dag. Jeg klarer faktisk ikke slutte. Jeg våkner om morgenen og tenker at nå er det slutt, men det tar ikke mange timene så står jeg der med noe godt i hånda. Det er enkelt å si at det er jo bare å slutte, men så enkelt er det faktisk ikke. Avhengigheten min av sukker og godteri blir bare verre og verre og begynner å nærme seg på nivået til en narkoman som må ha dop. Jeg tenker tilbake på den tiden før jeg fikk barn ... For 2 år siden tok jeg bilde av meg selv i miniskjørt og kort topp. Magen var flat og fin og vekta viste 59 kg. Med andre ord hadde jeg en bmi på 21,7. Helt perfekt med andre ord! Idag viser vekta 77,8 kg. Så da er det en bmi på 28,6 Jeg vet ikke lenger hva jeg skal gjøre for å bli kvitt avhengigheten. Jeg sliter virkelig og vil virkelig ned i vekt, men klarer som sagt ikke. Jeg trenger hjelp. Anonym poster: bf004f8a9ddcd2f0d7e270fe7bdce1f4
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2013 #2 Skrevet 8. juni 2013 Jeg har ikke noen erfaring på området selv ( er en junkfood junkie), men jeg vet at paprika stiller søthunger. Prøv det! Anonym poster: 01081e4c4e331bb4ff0f1c3702a3da0d
Major HotLips Houlihan Skrevet 8. juni 2013 #3 Skrevet 8. juni 2013 Det er faktisk bare å bestemme seg, så enkelt og så vanskelig er det. Finn noe annet å putte i munnen hver gang søthungeren slår til, f.eks en kopp te. Og ta deg selv i det, når du strekker ut handa for å ta sjokolade. Du må være bestemt nok, hvis ikke går det ikke. Og hvis du går på en smell så ikke gi opp!
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2013 #4 Skrevet 8. juni 2013 Meld deg på et Grete Roede kurs. Anonym poster: 25d9d5494ae8e10a5f6d6486c6b10081
Lille krøll Skrevet 8. juni 2013 #5 Skrevet 8. juni 2013 Se til å spise nok mat. Man blir ekstra sulten på søtt om kroppen er sulten.
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2013 #6 Skrevet 8. juni 2013 Vet akkurat hvor vanskelig det er. Etter jul bestemte jeg meg for å slutte å drikke brus. Selv om det var uten sukker fikk jeg utrolig lyst på søtsaker av å drikke det. Dette var første steget. Nå i slutten av april satt jeg og så på youtube og kom over mange slankehistorier og andre som hadde laget video blogg over slankingen sin. Der fant jeg ny inspirasjon. Nå skriver jeg inn alt jeg spiser og alt jeg trener/ går tur inn på Grete Roede sine sider (gratis å bruke siden) og har laget mitt eget daglige kosthold. Så langt har jeg gått ned 7,5 kg. Det høres kanskje mye ut, men jeg har enda 40 kg igjen. Håper jeg klarer det denne gangen Anonym poster: 27be201553938fde87165463b709f099
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2013 #8 Skrevet 8. juni 2013 Ikke!!! Kjøp inn snop, kaker og brus! Anonym poster: ba24bcfe8246da863affaeabdbebd245
elvane Skrevet 8. juni 2013 #9 Skrevet 8. juni 2013 Tøm huset for absolutt alt av godteri og usunnheter. Du kan faktisk ikke ha noe av fristelser liggende. Hiv innpå med salater grønnsaker og vann. Det kreves viljestyrke fra din side i tillegg, slik er det bare. Om det ikke ligger en sterk vilje bak, vil du faktisk ikke klare det, så enkelt er det!
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2013 #10 Skrevet 8. juni 2013 jeg var AKKURAT sånn som deg før, følte meg virkelig som en narkoman, ikke gøy i det heletatt, men så flyttet jeg for meg selv og hadde sykt stram stundent økonomi, så da ble jeg tvingt til å slutte, å nå har jeg helt grei økonomi men blir kvalm bare av å se en sjokolade plate eller annet snop, men må indrømme at jeg spiser litt mye junk food, men har funnet et fantastisk sted, der de bare bruker 100% ferske grønnsaker osv.. så det blir ikke så gale alikevell, men lykketil med sluttingen Anonym poster: b34fb5a0e8ac6ad6bb80d7e0196f91d4
Gjest thricane Skrevet 8. juni 2013 #11 Skrevet 8. juni 2013 Du bør i hvert fall starte med å ikke stole på selvkontroll, men planlegging. Kast alt. Kjøp noe som kan erstatte når suget kommer, som kesam vanilje og epler. Mandler. Inngå et veddemål du virkelig ikke vil tape.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå