Anonym bruker Skrevet 8. juni 2013 #1 Skrevet 8. juni 2013 svigerinna mi fødte i natt, og jeg mer eller mindre lyser grønt av sjalusi. Det er da virkerlig ikke normalt, da jeg har ei lita jente på snart 4 mnd selv!! Noen som har opplevd lignende? Og hva gjorde dere med det? Anonym poster: 5b8abb252cd0ab66a03317659baa331a
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2013 #3 Skrevet 8. juni 2013 Haha, det er det jeg ikke er helt sikker på, men trur det er fordi nå har hun 3 friske, hele barn, mens jeg har 2 barn, der den ene er "defekt". (missforstå riktig, jeg elsker barna mine over alt) Anonym poster: 5b8abb252cd0ab66a03317659baa331a
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2013 #4 Skrevet 8. juni 2013 Haha, det er det jeg ikke er helt sikker på, men trur det er fordi nå har hun 3 friske, hele barn, mens jeg har 2 barn, der den ene er "defekt". (missforstå riktig, jeg elsker barna mine over alt) Anonym poster: 5b8abb252cd0ab66a03317659baa331a Den ene faktisk... Skamme deg burde du. Anonym poster: d028eedce81b7dd0e2892a95757d9d6d
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2013 #5 Skrevet 8. juni 2013 Du er sjalu fordi hun har tre friske barn og du bare har ett friskt barn? Ikke rart det blir krig her i verden.... Anonym poster: ab7ce93abd948037a9675c276c272967
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2013 #6 Skrevet 8. juni 2013 Dårlig formulert, vært oppe siden halv 4 dag. beklager den. Men ja, jeg føler meg sjalu. Forstå det den som kan, for jeg forstår det ikke selv. Mulig en liten depresjon ute å går? HI Anonym poster: 5b8abb252cd0ab66a03317659baa331a
Major HotLips Houlihan Skrevet 8. juni 2013 #7 Skrevet 8. juni 2013 Jeg tror jeg skjønner hva du mener. Jeg er også sjalu til tider på de som får baby, enda jeg sitter her med en ettåring og en baby på tre mnd og mer enn nok å gjøre! Jeg blir sjalu fordi de får gå gravid, føde og nyte tiden med en nyfødt baby, mens jeg er ferdig med å få barn og jeg er ikke tredve engang. Tenker at det blit mange lange år hvor jeg kan bli babysyk og lengte etter lukten av en nyfødt men jeg er fast bestemt på å nyte mine tre nydelig jenter og ikke tenke på det jeg ikke har. Det burde du også
Liv & Røre Skrevet 8. juni 2013 #8 Skrevet 8. juni 2013 Det er naturlig å føle sorg når man får et sykt barn. Da kan det også være naturlig å føle sjalusi når andre får friske barn. Nå vet jeg ikke hvilken diagnose barnet ditt har, men meld deg inn i en støtteforening og snakk med andre foreldre som har barn med samme diagnose. Det hjelper.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå