Gå til innhold

Sjalusi blandt voksne


Anbefalte innlegg

Skrevet

svigerinna mi fødte i natt, og jeg mer eller mindre lyser grønt av sjalusi. Det er da virkerlig ikke normalt, da jeg har ei lita jente på snart 4 mnd selv!!

 

Noen som har opplevd lignende? Og hva gjorde dere med det?

 

Anonym poster: 5b8abb252cd0ab66a03317659baa331a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er du sjalu for da?

Skrevet

Haha, det er det jeg ikke er helt sikker på, men trur det er fordi nå har hun 3 friske, hele barn, mens jeg har 2 barn, der den ene er "defekt". (missforstå riktig, jeg elsker barna mine over alt)

 

Anonym poster: 5b8abb252cd0ab66a03317659baa331a

Skrevet

Haha, det er det jeg ikke er helt sikker på, men trur det er fordi nå har hun 3 friske, hele barn, mens jeg har 2 barn, der den ene er "defekt". (missforstå riktig, jeg elsker barna mine over alt)

 

Anonym poster: 5b8abb252cd0ab66a03317659baa331a

Den ene faktisk... Skamme deg burde du.

 

Anonym poster: d028eedce81b7dd0e2892a95757d9d6d

Skrevet

Du er sjalu fordi hun har tre friske barn og du bare har ett friskt barn?

 

Ikke rart det blir krig her i verden....

 

Anonym poster: ab7ce93abd948037a9675c276c272967

Skrevet

Dårlig formulert, vært oppe siden halv 4 dag. beklager den. Men ja, jeg føler meg sjalu. Forstå det den som kan, for jeg forstår det ikke selv. Mulig en liten depresjon ute å går?

 

HI

 

Anonym poster: 5b8abb252cd0ab66a03317659baa331a

Skrevet

Jeg tror jeg skjønner hva du mener. Jeg er også sjalu til tider på de som får baby, enda jeg sitter her med en ettåring og en baby på tre mnd og mer enn nok å gjøre! Jeg blir sjalu fordi de får gå gravid, føde og nyte tiden med en nyfødt baby, mens jeg er ferdig med å få barn og jeg er ikke tredve engang. Tenker at det blit mange lange år hvor jeg kan bli babysyk og lengte etter lukten av en nyfødt :P men jeg er fast bestemt på å nyte mine tre nydelig jenter og ikke tenke på det jeg ikke har. Det burde du også :)

Skrevet

Det er naturlig å føle sorg når man får et sykt barn. Da kan det også være naturlig å føle sjalusi når andre får friske barn. Nå vet jeg ikke hvilken diagnose barnet ditt har, men meld deg inn i en støtteforening og snakk med andre foreldre som har barn med samme diagnose. Det hjelper.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...