Anonym bruker Skrevet 8. juni 2013 #1 Skrevet 8. juni 2013 Jeg er fryktelg sliten. Går hjemme med tvillinger på 6 mnd som fullammes. Jeg er våken minst annenhver time om natta, og den ene starter dager kl 05.00 uansett hva vi gjør. Jeg har blitt helt ødelagt av dette. Jeg får heller ikke sovet om dagen. Det siste jeg tenker på om dagen er sex. Jeg tenker bare søvn, søvn, fri, avslapping. Teller dager til permisjonen min er ferdig og jeg får "fri" om dagene. Oppi dette krever mannen sex. Skjønner at det er frustrerende for han, men det er minst like frustrerende for meg! At han ikke skjønner hvor slitsomt jeg har hatt det siden de ble født. Men det verste var i går; han beskyldte meg for å være utro!!! Siden jeg hadde rotet vekk noen kondomer, så trodde han seriøst jeg hadde brukt de med noen andre. Vet ikke lengre hva jeg skal gjøre. Tror ikke mannen kommer til å skjønne min situasjon uansett og at ting vil normalisere seg når barna slutter med mat om natten osv. Skal jeg bare tvinge meg til sex for hans del? Eller hvordan får han til å ha forståelse for situasjonen i et par mnd til? Anonym poster: 5cc57dbb5629bf55ef4e1dec3a86d836
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2013 #2 Skrevet 8. juni 2013 Hvor ofte har dere sex da, eller har dere ikke sex i det hele tatt? Et halvt år uten sex i et forhold er jo lenge.... Jeg mener at man ikke skal tvinge seg til sex for noen andre sin skyld, men man kan jo gjøre noe for å jobbe med sexlysten selv om man er sliten. Sex avler sex, man må rett og slett bare velge å prioritere det og bruke energi og tid på det. Jeg skjønner jeg absolutt godt, fikk fire barn i løpet av 7 år selv, og to av dem sov ikke om natten før de var flere år gamle, Så du må ikke misforstå meg, jeg skjønner godt at du ikke føler du har overskudd til å prioritere sex akkurat nå, jeg hadde selv perioder hvor jeg bare ønsket å sette meg på et tog å reise fra hale livet mitt fordi jeg var så sliten. Men vi hadde sex en gang i uken hele tiden, selv om jeg i utgangspunktet ikke orket tanken på å ta noe initiativ til sex kjente jo mannen min meg godt og visste hvilke knapper han skulle trykke på for å tenne kroppen min så om jeg klarte å skru av hjernen og bare kjenne etter så kom lysten etterhvert som han "jobbet" med meg Nærheten etter sex føles god også, så jeg har aldri angret på at jeg presset meg litt, det føltes aldri feil etterpå for meg (om du føler deg voldtatt blir det jo litt annerledes) Nå er yngste her 4 år og vi har overlevd småbarnsperioden fint, nå har vi overskudd og lyst igjen begge to og det føles godt. Må innrømme at en periode føltes det litt som sex bare var noe man måtte gjøre selv om man ikke hadde så lyst, akkurat som å vaske badet. Men som sagt, det føltes alltid godt etterpå, det er godt å sovne på armen til mannen sin etter endt akt selv om man i utgangspunktet følte at man ikke hadde ork. Er det ikke noen tak dere kan ta for at du skal få litt mer overskudd da, en fast barnevakt en ettermiddag i uken, at mannen tar barna en natt i uken mens du sover natten gjennom i kjellerstuen eller noe annet så du får hvilt ut inninellom? Det er en grunn til at første året etter å ha fått barn er den perioden av livet hvor skilsmissestatistikken er høyest, men med litt innsats og jobbing kommer man seg gjennom denne perioden også. Det krever innsats fra dere begge, og mannen din må vise respekt og forståelse for at du er sliten også. Han vekker ikke dine følelser, hverken seksuelle eller kjærlige ved å være sinna, krevende og respektløs. Han må også gjøre en innsats for at dere skal overleve som par i den slitsomme perioden med små barn, og da særlig med tvillinger. Anonym poster: 7fa41dfbf3750fff92265763d056c245
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2013 #3 Skrevet 8. juni 2013 Stakkars deg! Jeg hadde fortalt mannen klart og tydelig hva min mening var, hva kan han vel forvente av en dame som er oppe halve natten og passer TVILLINGER døgnet rundt?? Da har man MER enn nok med å passe barn og gjøre det mest nødvendige for å overleve selv. Jeg regner med han får seg et sjokk når det er hans tur. Han må da være stokk dum om han tror du har tid og energi til å være utro. Og under ingen omstendigheter tving deg selv til sex, det gjør det bare MYE verre i ettertid. Anonym poster: 27cbeed5db3cd9d3b45fdb6877fbf2c6
Major HotLips Houlihan Skrevet 8. juni 2013 #4 Skrevet 8. juni 2013 Enhver mann med litt innhold i topplokket burde forstå at man blir sliten av å være våken halve natten. Han høres ut som en skikkelig egoist. Men uansett, poengter for han at hvis han viser litt forståelse for din situasjon så er det lettere for deg å gi han det han ønsker. Så hvis han kan avlaste deg litt f.eks ved å ta babyen som står opp kl 5 av og til så får du mer overskudd til å ha sex og hva med å begynne med litt grøt til babyene? Hvis de våkner ofte om natten så er de nok klar for litt mer fast føde. Og nei, du skal ikke tvinge deg selv til å ha sex. Ikke under noen omstendigheter.
Elsker livet Skrevet 8. juni 2013 #5 Skrevet 8. juni 2013 Det med å beskylde deg for utroskap fordi noen kondomer er borte må da bare være et veldig dårlig pressmiddel? Han tror vel ikke det innerst inne? Hva med å la han ta det meste av jobben med tvillingene en helg i bytte mot en uthvilt kone som har lysten før hverdagen kommer?
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2013 #6 Skrevet 8. juni 2013 Er vel bare å droppe ungene til ham og la ham kose seg med dem en helg, og si fra at du kommer igjen på mandag så skal vi se om du har lyst på sex. Anonym poster: 0cd2b3b01c314e15dc853ad5ee838dc8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå