Gå til innhold

Blødningsstyr - hjelp!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Blør på alle typer prevensjonsmidler så i samråd med gynekolog har jeg nå kuttet ut prevensjon for en periode for å se om det kan hjelpe.. Fikk mens til forventet tid sist. Siste mens var 25.juni og varte i en uke. Idag blør jeg litt igjen! Noen som vet hva dette kan være?

 

Har tatt celleprøve og den var fin. Hadde en liten cyste på ene eggstokken så skal sjekke den igjen om noen måneder men gynekologen mente det kunne være pga psprøyte som jeg brukte sist..

 

Blir gal av å blø hele tiden og i tide og utide... :(

 

Noen gode råd eller vet hva dette kan være?

 

Anonym poster: fc1986efd632a74e60514b5aff03404b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du mente sikkert 25.mai.

 

Om du nettopp har sluttet med prevensjon er det ikke uvanlig å få ekstrablødninger i starten.

Forstår veldig godt frustrasjonen din med å blø hele tiden. har vært der selv.

 

 

Anonym poster: 212cf7a7002ae3a889a461ea009ebf6d

Skrevet

Ja, mente 25. Mai :)

 

Sluttet på prevensjon april.. Håper det går seg til. Har blødd konstant utenom graviditetene føles det ut som.. Og første ble født for snart 4 år siden. Før det tålte jeg prevensjon fint.

 

 

 

Anonym poster: fc1986efd632a74e60514b5aff03404b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...