Anonym bruker Skrevet 8. juni 2013 #1 Skrevet 8. juni 2013 Blør på alle typer prevensjonsmidler så i samråd med gynekolog har jeg nå kuttet ut prevensjon for en periode for å se om det kan hjelpe.. Fikk mens til forventet tid sist. Siste mens var 25.juni og varte i en uke. Idag blør jeg litt igjen! Noen som vet hva dette kan være? Har tatt celleprøve og den var fin. Hadde en liten cyste på ene eggstokken så skal sjekke den igjen om noen måneder men gynekologen mente det kunne være pga psprøyte som jeg brukte sist.. Blir gal av å blø hele tiden og i tide og utide... Noen gode råd eller vet hva dette kan være? Anonym poster: fc1986efd632a74e60514b5aff03404b
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2013 #2 Skrevet 8. juni 2013 Du mente sikkert 25.mai. Om du nettopp har sluttet med prevensjon er det ikke uvanlig å få ekstrablødninger i starten. Forstår veldig godt frustrasjonen din med å blø hele tiden. har vært der selv. Anonym poster: 212cf7a7002ae3a889a461ea009ebf6d
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2013 #3 Skrevet 8. juni 2013 Ja, mente 25. Mai Sluttet på prevensjon april.. Håper det går seg til. Har blødd konstant utenom graviditetene føles det ut som.. Og første ble født for snart 4 år siden. Før det tålte jeg prevensjon fint. Anonym poster: fc1986efd632a74e60514b5aff03404b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå