Anonym bruker Skrevet 7. juni 2013 #1 Skrevet 7. juni 2013 Anonym poster: 1b5bbb816f4aa120b25f567f3a24036d
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2013 #2 Skrevet 7. juni 2013 Ja!!! Anonym poster: 39490c46518cce00999fd922078fd24c
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2013 #3 Skrevet 7. juni 2013 Anonym poster: 36d6ead52b93ba3caa6b06342de7a5dd
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2013 #6 Skrevet 8. juni 2013 Et utrolig vakkert navn. Anonym poster: 8b5ff107d5925a7c49ca446c4439706b
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2013 #7 Skrevet 8. juni 2013 Blir nok det nye poppisnavnet om noen år. Er det andre navn som slutter på -vig? Kommer på "Ludvig". (Er klar over at Hedvig er et jentenavn) Anonym poster: caccbd0c0c2c9a5c3bd235cd3075cf5d
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2013 #8 Skrevet 8. juni 2013 Hedvig blir aldri noe poppisnavn, men jeg syns det er fint. Har en venninne på 40 som heter det, og så kjenner jeg en liten Hedvig på 5. Anonym poster: 450ca095866a0141ab992321c32df5b9
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2013 #11 Skrevet 8. juni 2013 JA!! Skulle gjerne kaldt min datter det, men eks' en til mannen her Hedda - han synes det ble for likt. Anonym poster: eb92d9b7346a6ddb3e45a917965914be
Magehus Skrevet 8. juni 2013 #13 Skrevet 8. juni 2013 Kjenner nå nydelig Hedvig på fire. Navnet er vakkert :-) Vi sier forresten [Hettvik]
Poetika med K Skrevet 8. juni 2013 #14 Skrevet 8. juni 2013 Hedvig er kjempefint, hadde det på lista vår - men vi har bare gutter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå