Gå til innhold

Hedvig da, er det fint?


Anbefalte innlegg

Skrevet

:)

 

Anonym poster: 1b5bbb816f4aa120b25f567f3a24036d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja!!!

 

Anonym poster: 39490c46518cce00999fd922078fd24c

Skrevet

:)

 

Anonym poster: 36d6ead52b93ba3caa6b06342de7a5dd

Skrevet

Synes det er kjempefint :)

Skrevet

Et utrolig vakkert navn.

 

Anonym poster: 8b5ff107d5925a7c49ca446c4439706b

Skrevet

Blir nok det nye poppisnavnet om noen år.

Er det andre navn som slutter på -vig?

Kommer på "Ludvig".

(Er klar over at Hedvig er et jentenavn)

 

Anonym poster: caccbd0c0c2c9a5c3bd235cd3075cf5d

Skrevet

Hedvig blir aldri noe poppisnavn, men jeg syns det er fint. Har en venninne på 40 som heter det, og så kjenner jeg en liten Hedvig på 5.

 

Anonym poster: 450ca095866a0141ab992321c32df5b9

Skrevet

Ja, jeg liker navnet Hedvig. :)

Skrevet

JA!! Skulle gjerne kaldt min datter det, men eks' en til mannen her Hedda - han synes det ble for likt.

 

Anonym poster: eb92d9b7346a6ddb3e45a917965914be

Gjest Thunder Road
Skrevet

Sier dere Hedvig eller Hedvik da?

Skrevet

Kjenner nå nydelig Hedvig på fire. Navnet er vakkert :-)

Vi sier forresten [Hettvik]

Skrevet

Hedvig er kjempefint, hadde det på lista vår - men vi har bare gutter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...