Anonym bruker Skrevet 7. juni 2013 #1 Skrevet 7. juni 2013 å ikke kunne bruke sminke noen dager? Jada, hentet fra tråden om øyekatarr. Er det helt utelukket å ikke bruke sminke daglig? Jeg bruker så godt som aldri sminke, jeg, og jeg har fremdeles mange gode venner. Anonym poster: 6ce92c2a60093fb0f168e775aacbeaaa
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2013 #2 Skrevet 8. juni 2013 Jeg har helt lyse bryn og vipper og ser ikke ut som jeg er alvorlig syk uten litt sminke..For meg er det krise Anonym poster: 63ed36499e888916c5363ce6bd41fb71
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2013 #3 Skrevet 8. juni 2013 Og ser ut som jeg er alvorlig syk, skulle det stå Anonym poster: 63ed36499e888916c5363ce6bd41fb71
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2013 #4 Skrevet 8. juni 2013 Det ville jeg ikke tenkt på. Har ikke brukt sminke siden i bryllupet mitt for over 8 år siden. (unntatt på Haloween ) Anonym poster: 215fe2c4adb346eb86118479d8671f24
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2013 #5 Skrevet 8. juni 2013 Ingen krise, men føler meg bedre med mascara og kanskje litt lipgloss på Anonym poster: 5d8ea1d1614db1d36bedf2c3e2f4ffa1
Frøken Ubesluttsom Skrevet 8. juni 2013 #6 Skrevet 8. juni 2013 Bruker ikke sminke til daglig. Kanskje av og til en sjelden gang til fest/selskap.
Gjest Thunder Road Skrevet 8. juni 2013 #7 Skrevet 8. juni 2013 Jeg ser syk ut hvis jeg ikke har mascara Har nesten hvite vipper.. Men jeg har gått uten av og til, men helst kun med nærmeste familie
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2013 #8 Skrevet 8. juni 2013 å ikke kunne bruke sminke noen dager? Jada, hentet fra tråden om øyekatarr. Er det helt utelukket å ikke bruke sminke daglig? Jeg bruker så godt som aldri sminke, jeg, og jeg har fremdeles mange gode venner. Anonym poster: 6ce92c2a60093fb0f168e775aacbeaaa Hva har sminke med antall venner å gjøre? Det er de som bruker sminke som en viktig del av arbeidsantrekket det er krise for. Anonym poster: 5d159a33954d0b11f007d2d492396272
Englenemine Skrevet 8. juni 2013 #9 Skrevet 8. juni 2013 Huff liker bruke mascara daglig. Men bruker kun mascara .
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2013 #10 Skrevet 8. juni 2013 Nei, bruker kun sminke (mascara) når jeg pynter meg. Tviler på at dere egentlig ser syke ut, me det føles sånn fordi dere er vant med å kun se dere selv i speilet med sminke, og andre er vant til å se dere slik. Husker jeg trodde en venninne var alvorlig syk en gang, viste seg at det bare var første gang jeg så henne uten sminke. Etter at hun ikek orket å sminke seg i tredje trimester var jeg blitt så vant med å se henen slik at jeg ikke syntes hun så rar eller syk ut i det hele tatt. Anonym poster: 47727987379065fa6d773de250892c25
Major HotLips Houlihan Skrevet 8. juni 2013 #11 Skrevet 8. juni 2013 He he, da eldste datteren min hadde overnattingsbesøk så kom venninnen hennes ut i stua på morgenen og så en usminket meg. "Oj, du så trøtt ut!" Sa hun da Jeg farger vipper og bryn så jeg trenger ikke mascara til daglig. Eneste jeg bruker er en farget dagkrem uten den så syns jeg at jeg ser blass ut, men det er jo bare en vanesak.
Lille- MO Skrevet 8. juni 2013 #12 Skrevet 8. juni 2013 hehe ikke fullstendig krise, men jeg ser minst 10 år yngre ut(er 27) uten sminke.. så føler meg helt klart best når jeg har på mascara og litt eyeliner.
DaTuMa Skrevet 8. juni 2013 #13 Skrevet 8. juni 2013 Jeg bruker mascara når jeg pynter meg. Til vanlig bruker jeg ingenting. Gidder ikke bruke tid på sånt.
☆☆☆ Skrevet 8. juni 2013 #14 Skrevet 8. juni 2013 Det er berre å finne fram bergansjakke og joggesko og la det stå til Brukar ikkje særleg med sminke.
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2013 #15 Skrevet 8. juni 2013 Synes mange norske damer ser så traurige ut jeg! Ikke noe som helst sminke, alt for trange/store klær som ikke passer kroppen og allværsjakke. Er norsk selv, men uansett er det jo lov å spandere på seg litt mascara da! Så ser man i det minste bittelitt fresh ut. Det handler mye om å ha et presentabelt ytre blant andre mennesker, ikke overpyntet hver dag med full krigsmaling. Alle har 5 minutter hver dag til å fikse seg litt med lett sminke. Og ja selv om jeg er syk hjemme ordner jeg meg litt med ok behagelige klær, og litt mascara/rouge. Da både ser og føler jeg meg litt friskere:) og mannen setter pris på at jeg bryr meg også, han er raus med komplimenter og vi har derav et godt samliv. Anonym poster: 1fb1e45e7d9350082a14c77ee6bd17b3
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2013 #16 Skrevet 8. juni 2013 Det er ikke krise å gå uten sminke, men det er krise å gå uten linser Når jeg har øyekatarr (som egentlig er typ aldri) så holder jeg meg heller hjemme enn å gå ut med briller. Hater brillene mine, må få meg nye Anonym poster: 577228aaa5911493ae0e030a9159eab6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå