Anonym bruker Skrevet 7. juni 2013 #1 Skrevet 7. juni 2013 Trenger litt gode slankeerfaringer..... For å si det kort så har jeg lagt på meg en del siste par åra. Jeg er alene med tre ganske små barn, og har ikke fått trent som i "gamle dager" på ei stund.... Vet det ikke er noen unnskyldning, men..... Er veldig glad i søtt og snoker mye i skapa om kveldene.... :-( Klarer bare ikke å la være.... Jeg har ca 15 kilo å gå ned og trenger virkelig motivasjon! Har titta litt inne på CampKilo-sidene og må si det frister å prøve en hurtigvariant for å komme i gang! Jeg har alltid vært flink med mat og spist sunt/trent en del, men nå er motivasjonen helt borte! Føler meg bare feit og ekkel og trenger virkelig en "kick-start" for å komme på sporet igjen! Tenker at om jeg kutter mat en periode og bare bruker shake o.l så er det lettere å forholde seg til enn å kutte ned på ting? Som å røyke "bare litt" tenker jeg? Selvfølgelig er attestene glimrende på sidene, men trenger å høre hvordan det er i virkeligheten?? Ødelegger man f.eks forbrenninga slik noen påstår? Vondt verre? Kan man bruke produktene over tid etter at man har nådd trivselsvekta - som f.eks et måltid for dag? Eller kan man ta en "shake-uke" innimellom for å balansere om man går litt opp igjen? Blir så usikker på hvor bra det egentlig er, det er jo ikke naturlig mat liksom...? Men så er det jo ikke særlig sunt å være 15 kilo for tung og spise sjokolade nesten hver dag heller..... :-/ Og så koster det jo litt.... men fordelt på antall dager er det ikke så galt.... Bruker nok like mye på mat nå ila en måneds tid.... Dette ble mye på en gang, men håper noen tar seg tid til å svare :-) Anonym poster: e2b7e744b3085c81d5bb35336d71e4e2
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2013 #2 Skrevet 7. juni 2013 Ingen?? Dytter litt..... HI Anonym poster: e2b7e744b3085c81d5bb35336d71e4e2
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2013 #3 Skrevet 8. juni 2013 HI her igjen.... virkelig ingen som har prøvd dette?? Tenker bare mer og mer på det, men er usikker siden jeg ikke har noe erfaring... Anonym poster: e2b7e744b3085c81d5bb35336d71e4e2
3 i april Skrevet 8. juni 2013 #4 Skrevet 8. juni 2013 Jeg prøvde det pulveret med sjokolade, syns det var helt greit de 2 første dagene men så ble jeg rett og slett kvalm av hele pulvere, klarte ikke og få det ned. Fysj jeg blir enda uvel bare av og tenke på det pulvere. Selv om det er 2 år siden...Dette pulvergreiene blir du ikke mett av og du er skrubbsulten når dagen er omme. Prøv noe annet heller enten grethe rode, lavkarbo eller noe annet der du kan spise skikkelig MAT.
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2013 #5 Skrevet 8. juni 2013 Gikk på det tre uker i fjor, brukte sjokoshake og fiskesuppa(den tok jeg ekstra chilipasta i for smaken og forbrenninga). På de tre ukene gikk jeg ned 8-10 kg, kom i ketose på dag tre. Helt grei kur, gode smaker, men som med alle andre hurtigløsninger var det raskt opp i vekt igjen på vanlig mat. Anonym poster: b77be4a83bc983176fe448509785ca95
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå