Anonym bruker Skrevet 7. juni 2013 #1 Skrevet 7. juni 2013 Kjæresten min er ikke flink til å gi komplimenter, og jeg savner det! Jeg har sagt det til han at jeg trenger det.. Gir ofte komplimenter til han, fordi det føles helt naturlig for meg å gi det til kjæresten min... Hvordan få han til å forstå hvor viktig det er for meg?! Anonym poster: 23690c8d4dc20f2687e32ee4a7af02e0
Gjest meg&mini Skrevet 8. juni 2013 #2 Skrevet 8. juni 2013 Nei, han her er ikke noe flink.. Faktisk helt forferdelig dårlig, haha;) Du må bare fortsette å "mase"... Fortelle at det er viktig for deg:)
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2013 #3 Skrevet 8. juni 2013 Nei.. Anonym poster: 5f32e049e6207de6c109bf48c7f26ca1
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 8. juni 2013 #5 Skrevet 8. juni 2013 Min er veldig flink, både muntlig, fysisk og på sms. Han sier de vakreste ting, ikke sånne typiske klisjeer, og jeg får ofte dårlig samvittighet fordi jeg er så dårlig på å gi komplimenter tilbake...og når jeg gjør det er det ofte klisjeer fordi jeg har så dårlig fantasi men jeg øver meg!
supersnartmamma Skrevet 8. juni 2013 #6 Skrevet 8. juni 2013 han har perioder der han er veldig flink! men også perioder der han ikke kunne vært dårligere, (jeg er foresten en person som ikke bryr meg så veldig om hvordan kroppen min ser ut, så han vet jeg ikke blir lett såret) men nå presterer han å HELE tiden kommentere at jeg har en mage på størrelse med månen (er høygravid -.-) men han er fortsatt veldig snill innemellom når han ser jeg trenger det
mita09 Skrevet 8. juni 2013 #7 Skrevet 8. juni 2013 Mannen min er fantastisk flink til det Hele veien
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2013 #8 Skrevet 8. juni 2013 Nope... Har vart sammen i 12 år og tror Max jeg har fått ett i året. Ofra er der sånn pliktgreier om vi skal i et spesielt selskap eller noe og jeg har brukt lang tid på kjolevalg og tid på badet. Litt trist men bør vel kanskje være glad for at han elsker meg pga personligheten min....? Anonym poster: df732b7ba36fa5aaca052639a36ae788
Trultemor85 Skrevet 8. juni 2013 #9 Skrevet 8. juni 2013 Jepp Og jeg er flink til å gi komplimenter til han Det skal gå begge veier synes jeg
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2013 #10 Skrevet 8. juni 2013 Ja, han er kjempeflink, sier pene og hyggelige ting til meg hver dag- og.det setter jeg stor pris på. Jeg er flink til å gi ham komplimenter også. Viktig at man ikke tar hverandre for gitt. Og som man sår høster man. Begynn å gi ham komplimenter, så skal du se at du får noen i retur. Det bør gå begge veier, og det er begges ansvar :-) Anonym poster: e71ade1e8ab9fd4cf5f5c207e2ac84a1
FrkKværner Skrevet 8. juni 2013 #12 Skrevet 8. juni 2013 Min er egentlig ganske flink til det. Men jeg må innrømme at jeg er svært dårlig med å ta imot komplimentene hans om dagen. Er gravid å føler meg ikke råflott som han påstår sikkert flere som kjenner seg igjen der tenker jeg :-)
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 8. juni 2013 #13 Skrevet 8. juni 2013 Personlig hadde jeg syntes det var trist om jeg følte meg elsket på grunn av kroppen min. Tenk så usikker man hadde blitt når man kom litt opp i årene da! Dessuten betyr det ikke at han ikke synes du er flott, selv om han ikke er flink å si det! Jeg er som sagt dårlig på sånt, men synes faktisk likevel jeg har en veldig kjekk og flott mann, han er både sexy og vakker, i mine øyne. Derfor er det jo enda kjipere av meg at jeg er så dårlig på å si det til ham. Nope... Har vart sammen i 12 år og tror Max jeg har fått ett i året. Ofra er der sånn pliktgreier om vi skal i et spesielt selskap eller noe og jeg har brukt lang tid på kjolevalg og tid på badet. Litt trist men bør vel kanskje være glad for at han elsker meg pga personligheten min....? Anonym poster: df732b7ba36fa5aaca052639a36ae788
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2013 #14 Skrevet 8. juni 2013 Nei Anonym poster: 15ee618b159ff5d1928b41f85b087dd4
Trultemor85 Skrevet 8. juni 2013 #15 Skrevet 8. juni 2013 Personlig hadde jeg syntes det var trist om jeg følte meg elsket på grunn av kroppen min. Tenk så usikker man hadde blitt når man kom litt opp i årene da! Dessuten betyr det ikke at han ikke synes du er flott, selv om han ikke er flink å si det! Jeg er som sagt dårlig på sånt, men synes faktisk likevel jeg har en veldig kjekk og flott mann, han er både sexy og vakker, i mine øyne. Derfor er det jo enda kjipere av meg at jeg er så dårlig på å si det til ham. Nope... Har vart sammen i 12 år og tror Max jeg har fått ett i året. Ofra er der sånn pliktgreier om vi skal i et spesielt selskap eller noe og jeg har brukt lang tid på kjolevalg og tid på badet. Litt trist men bør vel kanskje være glad for at han elsker meg pga personligheten min....? Anonym poster: df732b7ba36fa5aaca052639a36ae788 Trenger ikke bare være komplimenter om kroppen da kan også være personlighet, oppførsel og andre ting også,
ms.Pond Skrevet 8. juni 2013 #16 Skrevet 8. juni 2013 Ja, heldigvis Det går begge veier, vi prøver å si positive ting om hverandre hver dag.
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 8. juni 2013 #17 Skrevet 8. juni 2013 Jo, selvsagt! bare tenkte ut i fra det anonym skrev om at mannen hennes sikkert elsket henne på grunn av personligheten da Personlig hadde jeg syntes det var trist om jeg følte meg elsket på grunn av kroppen min. Tenk så usikker man hadde blitt når man kom litt opp i årene da! Dessuten betyr det ikke at han ikke synes du er flott, selv om han ikke er flink å si det! Jeg er som sagt dårlig på sånt, men synes faktisk likevel jeg har en veldig kjekk og flott mann, han er både sexy og vakker, i mine øyne. Derfor er det jo enda kjipere av meg at jeg er så dårlig på å si det til ham. Nope... Har vart sammen i 12 år og tror Max jeg har fått ett i året. Ofra er der sånn pliktgreier om vi skal i et spesielt selskap eller noe og jeg har brukt lang tid på kjolevalg og tid på badet. Litt trist men bør vel kanskje være glad for at han elsker meg pga personligheten min....? Anonym poster: df732b7ba36fa5aaca052639a36ae788 Trenger ikke bare være komplimenter om kroppen da kan også være personlighet, oppførsel og andre ting også,
Trultemor85 Skrevet 8. juni 2013 #18 Skrevet 8. juni 2013 Jo, selvsagt! bare tenkte ut i fra det anonym skrev om at mannen hennes sikkert elsket henne på grunn av personligheten da Personlig hadde jeg syntes det var trist om jeg følte meg elsket på grunn av kroppen min. Tenk så usikker man hadde blitt når man kom litt opp i årene da! Dessuten betyr det ikke at han ikke synes du er flott, selv om han ikke er flink å si det! Jeg er som sagt dårlig på sånt, men synes faktisk likevel jeg har en veldig kjekk og flott mann, han er både sexy og vakker, i mine øyne. Derfor er det jo enda kjipere av meg at jeg er så dårlig på å si det til ham. Nope... Har vart sammen i 12 år og tror Max jeg har fått ett i året. Ofra er der sånn pliktgreier om vi skal i et spesielt selskap eller noe og jeg har brukt lang tid på kjolevalg og tid på badet. Litt trist men bør vel kanskje være glad for at han elsker meg pga personligheten min....? Anonym poster: df732b7ba36fa5aaca052639a36ae788 Trenger ikke bare være komplimenter om kroppen da kan også være personlighet, oppførsel og andre ting også, Aha overser alltid noe når jeg leser
Elsker livet Skrevet 8. juni 2013 #19 Skrevet 8. juni 2013 Han gir meg ofte komplimenter for maten og at jeg er snill. Men det er ikke så ofte han sier noe om utseende mitt, men det viser han mer fysisk. Du får bare fortsette å overøse mannen din med komplimenter. Helst så det blir pinlig mye, kanskje han ser selv at det blir litt skjevt.
♥Nemi♥ Skrevet 8. juni 2013 #20 Skrevet 8. juni 2013 Min man er veldig god på å gi meg komplimenter. Ikke så mye på det som finnes oppi hodet mitt, men kroppen.:-) Er jo greit det, for han mener det jo. Men jeg er elendig på å ta i mot kompliment.
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2013 #21 Skrevet 8. juni 2013 Ja, han gir mange komplimenter. Jeg er derimot veldig dårlig til å gi han komplimenter. Er flinkere til å kritisere.. Anonym poster: a127aae1a6475d04b84266996a89cc1d
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2013 #22 Skrevet 8. juni 2013 Ja det er faktisk en ting kjæresten min er veldig flink til :-) mye annet tull med han då men . Der er han flink ;-) Anonym poster: e6c4a9167a707520097ce43e5b0feb3c
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2013 #23 Skrevet 8. juni 2013 Ja, kjæresten min er veldig flink til det. Og han gjør det alltid på en slik måte at jeg virkelig føler at han mener det, enten om det er utseende eller personlighet eller noe jeg gjør. Veldig tidlig i forholdet kom han med et sånn typisk klisjeutsagn, og da holdt vi på å le oss ihjel - begge catchet med det samme at det virket som en klisje. Bortsett fra den episoden så er det tydelig at han mener det. Det er en deilig følelse. Han gir komplimenter ofte, minst en gang om dagen, noen ganger flere ganger. Og jeg prøver å gjøre det samme til ham også. Vi er begge veldig "fysiske" i den forstand at vi elsker å være nær hverandre, stryke på, hudkontakt, en klem/kyss osv (ikke bare det seksuelle) og i det ligger det også mange komplimenter, føler jeg. Anonym poster: d3515463f0799cbe19b08da47d371ec2
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2013 #24 Skrevet 8. juni 2013 Ja, det er han flink til. Jeg synes egentlig det er litt kleint. Han er veldig flink å gi komplimenter, veldig flink å kjøpe gaver, og jeg setter nok ikke nok pris på det. Jeg er mer en fysisk person, og setter mer pris på en lang klem eller å bli strøket på. (Raske nuss og suss går mer under kompliment, det gir meg ingenting). Jeg tror det er omvendt for ham, han vil gjerne få gaver og komplimenter, er veldig opptatt av at han ikke kan forlate huset eller legge seg til å sove uten å ha fått et godnatt/farvel-kyss, men synes lange klemmer og å holde rundt er litt irriterende. Så vi øver oss begge på å gi den andre det den andre trenger, og ikke følge dumme gamle "gjør mot andre som du vil andre skal gjøre mot deg" - det blir nemlig ofte helt feil! Anonym poster: 9586a82d15790722b141485024f0d96c
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2013 #25 Skrevet 8. juni 2013 Nei, jeg får mange flere komplimente av sønnen min på tre år...:-) Det faller bare ikke naturlig for han, jeg gir mye oftere komplimenter til han, men jeg vet at det ikke er så viktig for han. Vi har ulike måter å vise kjærlighet på. Dette har vært kilden til at jeg opp gjennom årene mange ganger har sittet med opplevelsen av at han ikke virkelig liker meg på den måten jeg vil at han skal like meg. Jeg må bare velge å tro på at han elsker meg og synes jeg er tiltrekkende. Anonym poster: 20c82c50fea2c9ea590dc098120f005d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå