Gå til innhold

teppe forran vogna

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det egentlig så ille? Er helt blakk og lenge til lønn, og nå er det jo masse fluer og bier og sånt ute. Kan jeg legge et veldig hullete teppe forran så lenge? Skal kjøpe et nett senere altså.

Anonym poster: 1c4bcce48a916f1daf6d0043e4c6f810

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei det kan du ikke..

Skrevet

Ok... Jeg skjønner de svarene, har jo sett de bildene på face osv, men er det ikke bedre med et sånt teppe enn ikkeno? Bestemor som har strikka (hekla?) Og det hat masse huller, ikke sånne små som i helseteppe. Eller er det bedre uten altså, er så redd prinsessa skal bli stikki!

Skrevet

Så vidt jeg kan se koster myggnetting til barnevogn rundt hundrelappen. Hva med å låne penger av en venninne og kjøpe myggnetting? :)

Skrevet

De koster fra 30-noen hundre. Sparkjøp har til 59,-. Om du ikke har råd til myggneting skal jeg personlig sende deg penger til ett :)

Skrevet

Hehe, ok, såpass ja. Trodde det kostet flere hundre, venninna mi sitt gjorde det, men hun har en sånn trehjuling hvor alt må være ekte, jeg har en helt vanlig vogn. Er en sparkjøp ikke så langt unna, prøve å komme meg dit i morgen. Takk for svar, er jo det beste å få det på plass og såpass klarer jeg å ofre av matpengene :-) Jeg har rike foreldre, men jeg vil klare meg selv.

Skrevet

Siste var HI forresten

Skrevet

Tror jeg har en ekstra myggnetting også - si ifra hvis du trenger! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...