Anonym bruker Skrevet 7. juni 2013 #1 Skrevet 7. juni 2013 . Anonym poster: 7761b6ca5253440293846e85f403676b
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2013 #2 Skrevet 7. juni 2013 Har du ingen andre alternativer? Anonym poster: 06a6c810eb6d77dd4011a7d74806302f
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2013 #3 Skrevet 7. juni 2013 Har du ingen andre alternativer? Anonym poster: 06a6c810eb6d77dd4011a7d74806302f hehe..june eller juni. Eventuelt bare Jinn. Men det høres litt kinesisk ut.. Anonym poster: 7761b6ca5253440293846e85f403676b
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 7. juni 2013 #4 Skrevet 7. juni 2013 Da ville jeg stokket litt om og valgt Jane eller June
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2013 #5 Skrevet 7. juni 2013 June helt klart! :-) Anonym poster: 00a7742b2e8188411515b16b46273ae7
Fru Ugle Skrevet 7. juni 2013 #7 Skrevet 7. juni 2013 Janne og Jill er vel avleggs nå? Og Junea høres ut som en teit blanding av Linnea og June
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2013 #8 Skrevet 7. juni 2013 Av disse: Janne. Anonym poster: 2d82b700f629fcb2d27bf3bf6d3bb0a3
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2013 #9 Skrevet 7. juni 2013 Junea pent. Anonym poster: aad8ceb9161c4b921a7200be0b5f3d51
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2013 #11 Skrevet 8. juni 2013 He he, jeg tenkte nøyaktig det samme som første anonym Av disse blir det June. Hvis det må være på J, hva med Jensine? Men det er jo ikke alle som liker jentenavn som kommer av guttenavn. Jeg derimot elsker sånne navn Anonym poster: 98d6a2fb27a61e5f646b680e717da289
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå