Gå til innhold

Janne, Jill eller Junea?


Anbefalte innlegg

Skrevet

.

 

Anonym poster: 7761b6ca5253440293846e85f403676b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du ingen andre alternativer?

 

Anonym poster: 06a6c810eb6d77dd4011a7d74806302f

Skrevet

Har du ingen andre alternativer?

 

Anonym poster: 06a6c810eb6d77dd4011a7d74806302f

 

hehe..june eller juni. Eventuelt bare Jinn. Men det høres litt kinesisk ut..

 

Anonym poster: 7761b6ca5253440293846e85f403676b

Skrevet

Da ville jeg stokket litt om og valgt Jane eller June :)

Skrevet

June helt klart! :-)

 

Anonym poster: 00a7742b2e8188411515b16b46273ae7

Skrevet

Helt klart June eller Juni :)

Skrevet

Janne og Jill er vel avleggs nå? Og Junea høres ut som en teit blanding av Linnea og June

Skrevet

Av disse: Janne.

 

Anonym poster: 2d82b700f629fcb2d27bf3bf6d3bb0a3

Skrevet

Junea pent.

 

Anonym poster: aad8ceb9161c4b921a7200be0b5f3d51

Skrevet

Junea. Synes det var fint jeg.

Skrevet

He he, jeg tenkte nøyaktig det samme som første anonym :)

 

Av disse blir det June. Hvis det må være på J, hva med Jensine? Men det er jo ikke alle som liker jentenavn som kommer av guttenavn. Jeg derimot elsker sånne navn ;)

 

Anonym poster: 98d6a2fb27a61e5f646b680e717da289

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...