MammantilNurket Skrevet 7. juni 2013 #1 Skrevet 7. juni 2013 er det kurant i barnevognen til vinteren?
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2013 #2 Skrevet 7. juni 2013 Nei, det loer Anonym poster: 99cdbf27a38c85d4a980f79ad7d03195
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2013 #3 Skrevet 7. juni 2013 Joda, det er helt greit. Vi hadde det og det funka som bare det. Nå funker samme skinnet i bilen. ;-) Anonym poster: ac88cfc71d3fae36126414f4ea36b385
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå