Gå til innhold

Et lite teit dilemma...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært hjemme fra jobb i tre dager nå pga totalt utslitt. Har slitt med mye smerter det siste halve året og de to siste ukene har det gått i ett på jobben til og med i helgene. Har revmatisme. Skrev om det her en dagen.

Har brukt disse tre dagene til å slappe av og hente meg litt inn. I ettermiddag fikk jeg plutselig for meg at jeg skulle gjøre noe jeg har att lyst til i flere år.... Tattovere over en dårlig tattovering jeg har og få en til. Ringte et studio jeg har hørt litt om og jammen hadde dem ikke en avbestilling så dem kunne ta den ene tattoen med en gang. Jeg dro ned og når jeg kom dit hadde han som var spesialist på den andre tattoveringen jeg skulle ha, fåtten avbestilling han også. Fikk to utrolige tatoveringer og den som dekker den gamle er helt rå. Jeg har SÅ lyst til å legge dem ut på Facebook for å vise dem frem, men vet ikke om jeg tør i og med at jeg var hjemme i dag. Riktig nok ble dem ikke tatt før i kveld, litt impulsiv handling selv om dem har vært planlagt i flere år. Har flere av kollegaene mine på Facebook, så er redd det skal bli bråk.

Jeg liker ikke "sure-miner" om dere skjønner. Alle skal være venner osv. i følg meg.

Anonym poster: eb1484baf649957aacf8dd538cd6ba3a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Legg de ut du :-)

Må vel heller ikke skrive at de ble tatt idag?

Skrevet

Kan du ikke vente noen dager da...?

Jeg legger ikke ut slik på FB om jeg har vært hjemme syk iallefall.

Skrevet

Jeg ville ha ventet noen dager :)

Anonym poster: ef807c16f14d78a3a92d02fb4fb445e2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...