Gå til innhold

Er dette hardhendt behandling av baby?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syns ikke det

Skrevet

ikke i det hele tatt. Vet ikke hva han legen snakker om....

Anonym poster: b1a7ce8b7c99005a0b328993a5cce42e

Skrevet

Jeg syns egentlig ikke det jeg heller?

Skrevet

Legen mener vel at veien er kort fra å gynge forsiktig på denne måten til å gynge på en måte som kan skade en liten baby (spesielt hvis man sliter med søvn og er sliten og desperat etter å få babyen til å sove). Han er rettsmedisiner og har sett mange babyer som har dødd fordi de har blitt ristet for hardt. Såvidt jeg forsto mener han at det er skummelt å oppfordre foreldre til å gjøre dette med babyen sin fordi det er fort gjort å gjøre det feil eller for hardt/fort /voldsomt, og at det derfor er tryggest å la være, selv om gyngingen i akkurat dette tilfellet er ganske uskyldig.

Anonym poster: 0e1c41b18c09868847af3392d69c491f

Skrevet

Nei, det ser jo bare herlig ut! Men det er jo lett for at man ikke holder nakken godt nok o.l, så det kan jo sikkert være skadelig om man ikke er forsiktig. Min på straks ett år er nok litt for gammel, ellers skulle jeg gjerne prøvd det!

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Nei, men jeg skjønner poenget. Har forresten sett flere som har forsøkt det på barn over året, hvor det har virka...

Skrevet

Hehe prøvde denne metoden på minsten her om dagen, og han knakk sammen i latteranfall. Så funket dessverre ikke :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...