Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når dere krøller håret, retter dere det først da? Føler det blir så frizzy

 

Anonym poster: fce793bee13d6e7e6094956d154d13cd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, om jeg tilfeldigvis en sjelden gang, sånn ca. en gang i året, skulle få lyst på store kontrollerte krøller må jeg først rette det. Har krøllete hår naturlig som må temmes om luftfuktigheten er normal til fuktig.

Skrevet

Om jeg retter det først, så holder ikke krøllene. Tror kanskje det er fordi jeg har farget hår?

Jeg bruker antifrizz-spray, varmebeskytter og hårolje, og da blir resultater bra:)

Jeg har ikke korketrekkere til vanlig, men normalt fall/krøller.

 

Anonym poster: d81aa25a6627f23f44c4542e2ce771d5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...