Anonym bruker Skrevet 7. juni 2013 #1 Skrevet 7. juni 2013 Når dere krøller håret, retter dere det først da? Føler det blir så frizzy Anonym poster: fce793bee13d6e7e6094956d154d13cd
Elsker livet Skrevet 7. juni 2013 #2 Skrevet 7. juni 2013 Ja, om jeg tilfeldigvis en sjelden gang, sånn ca. en gang i året, skulle få lyst på store kontrollerte krøller må jeg først rette det. Har krøllete hår naturlig som må temmes om luftfuktigheten er normal til fuktig.
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2013 #3 Skrevet 7. juni 2013 Om jeg retter det først, så holder ikke krøllene. Tror kanskje det er fordi jeg har farget hår? Jeg bruker antifrizz-spray, varmebeskytter og hårolje, og da blir resultater bra:) Jeg har ikke korketrekkere til vanlig, men normalt fall/krøller. Anonym poster: d81aa25a6627f23f44c4542e2ce771d5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå