Gå til innhold

overreagerer jeg eller?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en bekjent som jobber i sfo og som tillkallingsvikar i bhge,

denne personen, klager hele tiden over vondter her og der, spesiellt i hode, nakke, rygg og armer... har vært til masse utredninger men de har ikke funnet noe galt,

men denne bekjente skryter også av at h*n er så flink å klarer å jobbe selv om man har så mye vondt det er bare å starte dagen med pinex forte å fylle på utover dagen med dette og ibux/paracet.... er dette bra når man jobber med barn og kjører bil???

Anonym poster: 38e8346598895c1c872b65177a391e1a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er du "denne personen" tro? ;)

Anonym poster: d495b11ef3927d367953b8ed00fd9876

Skrevet

Ikke trekant på paracet og ibux.

Anonym poster: efd8cd928590a47599a98d6f8f8f683f

Skrevet

haha... skjønnte den første kommentaren ville komme,

men jeg er ikke den personen, men den personen passer barna mine på sfo hver dag, og bor også i nabolaget, derfor har jeg også personen på facebook, i dag hadd h*n igjen skrevet en status på face "kjøre på med par pinex forte og dra på jobb" flere som hadde kommentert både for og imot å lurte på om det liksom var normalt akseptert og ta flere pinex forte per dag som man igjen blander med ibux og paracet som jeg vet veldig godt at ikke har trekant, men pinex forte har det.

og så passe barn og kjøre bil. HI

Anonym poster: 38e8346598895c1c872b65177a391e1a

Skrevet

Hvorfor skulle en ikke kunne ta Paracet og Ibux når en jobber med barn? Og kjører bil?

Ja, du overreagerer!

Anonym poster: f1f56cdd5e175a903bc0869971484224

Skrevet

Beklager, leste litt fort, ser at du også skriver Pinex forte men syns fortsatt at du overreagerer.

Anonym poster: f1f56cdd5e175a903bc0869971484224

Skrevet

Man reagere forskjellig på kodein, hos meg tar bare f.eks paralgin eller tramadol smertene, blir ikke ruset eller sløv/trøtt....

Anonym poster: 7a3f3ae6007f291b6301026c9c305bd3

Skrevet

Noen reagerer med å få nedsatt reaksjonsevne, men de som bruker slike medikamenter tåler det som oftest veldig greit.

Skrevet

Det er klart det ikke er bra. Selv om man kan kjøre bil etter Ibux er det jo et TYDELIG tegn på at noe er galt når man "trenger" det for å gå på jobb. Enten det er fysiske smerter eller en type avhengighet, så bør vedkommende gå til legen og fortelle HELE historien!

Skrevet

Dama burde gjort noe med problemene sine i stedet for å dope seg.

(Sier jeg som svært sjelden bruker smertestillende til tross for en skade som skulle tilsi det)

Jeg vil ikke bruke slikt og på den måten risikere å ødelegge nyrer osv.

Trening og avspenning er rette medisin for de "vondtene" du beskriver.

Anonym poster: 5d9ef22741dc2c2af119257d902819ad

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...