Anonym bruker Skrevet 7. juni 2013 #1 Skrevet 7. juni 2013 Anonym poster: efcca2ed797aab59b461d8b701a6a01f
Gjest Bjørketreet Skrevet 7. juni 2013 #3 Skrevet 7. juni 2013 Jeg forbinder det automatisk med en eldre mann... men navnet i seg selv er jo egentlig fint!
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2013 #5 Skrevet 7. juni 2013 Fint gammelt navn. Var mye brukt på begynnelsen av 1900 tallet så det er jo et navn fra besteforeldre/oldeforeldregenerasjonen... Anonym poster: a2f3e763f665bceb8d847d4f8060392d
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2013 #6 Skrevet 7. juni 2013 Helt ok, litt gammelmodig Anonym poster: fcb2a0af66a05bcfc98bcdb289ab7249
Voilà Skrevet 7. juni 2013 #7 Skrevet 7. juni 2013 Her jeg bor heter to av "bygdetullingene" Einar. Ikke så sjarmerende, men de har da hver sin unike personlighet=)
TPK Skrevet 7. juni 2013 #8 Skrevet 7. juni 2013 Jeg blir mer og mer glad i sånne "gamle" navn, og begge guttene mine har gamle navn. Så jeg liker det, selv om jeg synes mange andre gamle navn er finere enn Einar. F.eks Elias Olav Johan Jakob Magnus Håkon Håvard Hallvard Lyder
Gjest Hercule Poirot Skrevet 7. juni 2013 #9 Skrevet 7. juni 2013 Einar er fint! Et navn med innhold og styrke.
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2013 #10 Skrevet 7. juni 2013 Det heter pappaen til sønnen min! Han er 35 år og kjempekjekk :-D Anonym poster: 357328018b1c37048dc4b59e620d80f3
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2013 #12 Skrevet 7. juni 2013 Fint:) men tror det blir mange småttinger med sånne navn, "gjenbruksnavn" om noen år. Ny trend Anonym poster: e83be083478372deb028772bb532357c
Line-mamma til to herlige Skrevet 7. juni 2013 #13 Skrevet 7. juni 2013 Syns det er superfint! Vilke gjerne at gutten i magen sju hete det. Men samboer var ikke så enig i det nei....:/
Line-mamma til to herlige Skrevet 7. juni 2013 #14 Skrevet 7. juni 2013 Herregud for noen skrivefeil da.. Beklager
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2013 #15 Skrevet 7. juni 2013 Flott og solid navn. De jeg kjenner som har gitt barnet det navnet er oppegående, ressurssterke foreldre. Anonym poster: e3acfa611569d55a9e0dc2ea05e352ce
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2013 #17 Skrevet 7. juni 2013 Veldig fint og litt tøft. Har en fantastisk kollega som heter der. Kunne gjerne kalt sønnen min det. Anonym poster: 6ee127e6e4e573846fe91408a9f5710e
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2013 #19 Skrevet 8. juni 2013 Fnt, pappaen min heter det- men kjenner også en på 2,5 som heter det Anonym poster: 9f2903bae6a72f6b58936901ef6d73f5
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2013 #20 Skrevet 8. juni 2013 Jeg synes det er et helt greit navn. Egentlig synes jeg vel det er ganske fint, men så kjenner jeg en som er skikkelig dust som heter det, og da blir det bare sånn passelig i mine øyne. Jada, jeg vet det er helt irrelevant at jeg ikke liker en ved navn Einar, men jeg prøvde bare å få frem at jeg vel egentlig ville likt navnet godt hvis det ikke var for ham. Anonym poster: 2c8e82176cbbd388424ee78673ca5967
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2013 #21 Skrevet 8. juni 2013 Fint:) men tror det blir mange småttinger med sånne navn, "gjenbruksnavn" om noen år. Ny trend Anonym poster: e83be083478372deb028772bb532357c Hvis du ser statistikkurven lenger opp i tråden, så er det ingen ting som tyder på noe slikt. Anonym poster: c17e0a1459779e314ff10a4c451bfc67
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2013 #23 Skrevet 8. juni 2013 Liker det også! Stødig! Anonym poster: efcca2ed797aab59b461d8b701a6a01f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå