Gå til innhold

Hva synes du om navnet Einar?


Anbefalte innlegg

Skrevet

 

 

Anonym poster: efcca2ed797aab59b461d8b701a6a01f

Videoannonse
Annonse
Gjest Bjørketreet
Skrevet

Jeg forbinder det automatisk med en eldre mann... men navnet i seg selv er jo egentlig fint!

Skrevet

Kult! Katta vår heter det! :)

Skrevet

Fint gammelt navn. Var mye brukt på begynnelsen av 1900 tallet så det er jo et navn fra besteforeldre/oldeforeldregenerasjonen...

 

einar.gif?1370631576506

 

Anonym poster: a2f3e763f665bceb8d847d4f8060392d

Skrevet

Helt ok, litt gammelmodig

 

Anonym poster: fcb2a0af66a05bcfc98bcdb289ab7249

Skrevet

Her jeg bor heter to av "bygdetullingene" Einar. Ikke så sjarmerende, men de har da hver sin unike personlighet=)

Skrevet

Jeg blir mer og mer glad i sånne "gamle" navn, og begge guttene mine har gamle navn. Så jeg liker det, selv om jeg synes mange andre gamle navn er finere enn Einar.

 

F.eks

Elias

Olav

Johan

Jakob

Magnus

Håkon

Håvard

Hallvard

Lyder

Gjest Hercule Poirot
Skrevet

Einar er fint! Et navn med innhold og styrke.

Skrevet

Det heter pappaen til sønnen min! Han er 35 år og kjempekjekk :-D

 

Anonym poster: 357328018b1c37048dc4b59e620d80f3

Skrevet

Tommel ned fra meg.

Skrevet

Fint:) men tror det blir mange småttinger med sånne navn, "gjenbruksnavn" om noen år. Ny trend

 

Anonym poster: e83be083478372deb028772bb532357c

Skrevet

Syns det er superfint! Vilke gjerne at gutten i magen sju hete det. Men samboer var ikke så enig i det nei....:/

Skrevet

Herregud for noen skrivefeil da.. Beklager

Skrevet

Flott og solid navn. De jeg kjenner som har gitt barnet det navnet er oppegående, ressurssterke foreldre.

 

Anonym poster: e3acfa611569d55a9e0dc2ea05e352ce

Skrevet

Veldig fint og litt tøft. Har en fantastisk kollega som heter der. Kunne gjerne kalt sønnen min det.

 

Anonym poster: 6ee127e6e4e573846fe91408a9f5710e

Skrevet

Kult :) Var på lista mi med nr 2

Skrevet

Fnt, pappaen min heter det- men kjenner også en på 2,5 som heter det :)

 

Anonym poster: 9f2903bae6a72f6b58936901ef6d73f5

Skrevet

Jeg synes det er et helt greit navn. Egentlig synes jeg vel det er ganske fint, men så kjenner jeg en som er skikkelig dust som heter det, og da blir det bare sånn passelig i mine øyne. :P Jada, jeg vet det er helt irrelevant at jeg ikke liker en ved navn Einar, men jeg prøvde bare å få frem at jeg vel egentlig ville likt navnet godt hvis det ikke var for ham. :)

 

Anonym poster: 2c8e82176cbbd388424ee78673ca5967

Skrevet

Fint:) men tror det blir mange småttinger med sånne navn, "gjenbruksnavn" om noen år. Ny trend

 

Anonym poster: e83be083478372deb028772bb532357c

 

Hvis du ser statistikkurven lenger opp i tråden, så er det ingen ting som tyder på noe slikt.

 

Anonym poster: c17e0a1459779e314ff10a4c451bfc67

Skrevet

Kjempefint navn!

Skrevet

Liker det også! Stødig!

 

Anonym poster: efcca2ed797aab59b461d8b701a6a01f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...