Anonym bruker Skrevet 7. juni 2013 #1 Skrevet 7. juni 2013 Hva er forskjellen på Emmaljunga City Cross, og Emmaljunga Edge Duo Kombi? Får en vinterbaby Anonym poster: ae597c90848d9b7853362e6eacbc5a02
☆☆☆ Skrevet 7. juni 2013 #2 Skrevet 7. juni 2013 Edge er større. Sportsdelen er såvidt eg veit lik, men cc har eit mykje meir kompakt understell og også ein litt større bag.
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 7. juni 2013 #3 Skrevet 7. juni 2013 Bagene er ca like lange, men citycrossen sin bag går litt innover i fotenden, så den ser mindre ut. Vi gikk for crossen og er veldig fornøyd
Elsker livet Skrevet 7. juni 2013 #4 Skrevet 7. juni 2013 Jeg har hatt city cross, har aldri vært fan av de veldig store eller tunge vognene.
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2013 #5 Skrevet 7. juni 2013 Tror dere at den vil funke fint på vinteren da? Anonym poster: ae597c90848d9b7853362e6eacbc5a02
Elsker livet Skrevet 7. juni 2013 #6 Skrevet 7. juni 2013 Har funket fint på vinteren her. Dessuten kan du velge understell med lufthjul om du heller vil ha det.
*sutrikus-trassaldrius* Skrevet 7. juni 2013 #7 Skrevet 7. juni 2013 Jeg har hatt begge delene, og jeg likte edgen bedre, ihvertfall fra 0-1 år. Større bag, bedre plass til posen. Så jeg hadde kjøpt meg edge igjen, ikke city cross. Men skal du løfte den mye ut og inn av bilen, merker du godt at city crossen er lettere.
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 7. juni 2013 #8 Skrevet 7. juni 2013 Vi har med lufthjul. Fikk jenta på høsten 2010. Værste vinteren på mange år.. Funket fint som snøplog
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2013 #10 Skrevet 7. juni 2013 Hmmm... Jeg ser her: http://www.emmaljunga.com/index.php?no_rewrite=1&page=472&jamfor%5B%5D=23&jamfor%5B%5D=2&go=OK at den i motsetning til de andre kun er fra 3 mnd og oppover? Hvis ikke man kjøper korg/lift. (?) Anonym poster: ae597c90848d9b7853362e6eacbc5a02
*sutrikus-trassaldrius* Skrevet 7. juni 2013 #11 Skrevet 7. juni 2013 Leger til at begge to funket utrolig godt på terreng veier som vi triller mest på, snø som gjørme-du kommer lett fram med begge to.
☆☆☆ Skrevet 7. juni 2013 #12 Skrevet 7. juni 2013 Hmmm... Jeg ser her: http://www.emmaljunga.com/index.php?no_rewrite=1&page=472&jamfor%5B%5D=23&jamfor%5B%5D=2&go=OK at den i motsetning til de andre kun er fra 3 mnd og oppover? Hvis ikke man kjøper korg/lift. (?) Anonym poster: ae597c90848d9b7853362e6eacbc5a02 Edge blir solgt som duovogn, på cc er bagen ekstrautstyr til det som i utg.pkt er ei sportsvogn.
Drammensjente Skrevet 7. juni 2013 #13 Skrevet 7. juni 2013 Har CC og har vært superfornøyd. Lett og fin. Deilig å trille. Byttet til sportsdelen da hun var 9 mnd, dvs ca 68 cm lang. Ikke noe problem i vinter med posen. God plass.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå