Gå til innhold

Emmaljunga City eller Edge?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er forskjellen på Emmaljunga City Cross, og Emmaljunga Edge Duo Kombi?

Får en vinterbaby :)

Anonym poster: ae597c90848d9b7853362e6eacbc5a02

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Edge er større. Sportsdelen er såvidt eg veit lik, men cc har eit mykje meir kompakt understell og også ein litt større bag.

Skrevet

Bagene er ca like lange, men citycrossen sin bag går litt innover i fotenden, så den ser mindre ut.

Vi gikk for crossen og er veldig fornøyd

Skrevet

Jeg har hatt city cross, har aldri vært fan av de veldig store eller tunge vognene.

Skrevet

Tror dere at den vil funke fint på vinteren da? :)

Anonym poster: ae597c90848d9b7853362e6eacbc5a02

Skrevet

Har funket fint på vinteren her. Dessuten kan du velge understell med lufthjul om du heller vil ha det.

Skrevet

Jeg har hatt begge delene, og jeg likte edgen bedre, ihvertfall fra 0-1 år. Større bag, bedre plass til posen. Så jeg hadde kjøpt meg edge igjen, ikke city cross. Men skal du løfte den mye ut og inn av bilen, merker du godt at city crossen er lettere.

Skrevet

Vi har med lufthjul. Fikk jenta på høsten 2010. Værste vinteren på mange år.. Funket fint som snøplog :)

Skrevet

Emmaljunga CityCross :-)

Skrevet

Leger til at begge to funket utrolig godt på terreng veier som vi triller mest på, snø som gjørme-du kommer lett fram med begge to.

Skrevet

Har CC og har vært superfornøyd. Lett og fin. Deilig å trille. Byttet til sportsdelen da hun var 9 mnd, dvs ca 68 cm lang. Ikke noe problem i vinter med posen. God plass.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...