Gå til innhold

Flere med allergi/overfølsomhet mot sminke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes det er et sårt savn å ikke kunne bruke mascara. Har fundert på å farge vippene. Har noen av dere prøvd det og tålt det greit?

Eller har dere et tips om en mascara og øyenskygge som fungerer for dere?

Jeg har en fra Clinique nå, men blir helt Hoven og sår i øynene etter max én times bruk. :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytt

Skrevet

Har samme greie. Bruker også maskara fra clinique som fjernes med varmt vann. Veldig fornøyd med det. Jeg farget øyenvippene mye før, men ble faktisk rød og hoven av det også.

Skrevet

Jeg kan ikke bruke sminke nå i pollensesongen ( noe som varer 6-7 mnd). Har heldigvis sorte øyenvipper fra før.

Anonym poster: a493b5e9c3858369c75367c728a8f308

Skrevet

Jeg farger bryn og vipper. Fungerer fint for meg. Overraskende nok kan jeg bruke mascara fra maybelline... clinique er forferdelig for øynene mine.

Skrevet

Jeg farger bryn og vipper. Fungerer fint for meg. Overraskende nok kan jeg bruke mascara fra maybelline... clinique er forferdelig for øynene mine.

Da skal jeg prøve meg på Maybelline før jeg eventuelt går for farging. Takk for tips! :-)

Skrevet

Da skal jeg prøve meg på Maybelline før jeg eventuelt går for farging. Takk for tips! :-)

Jeg synes farging er genialt, men det gjør jo lite for lengde og tykkelse på vippene....

Skrevet

Test ulike. Jeg kan nesten ikke bruke sminke på sommeren, men utrolig nok tåler jeg vannfast mascara fra Lancome. Ingen andre jeg har prøvd funker, hvertfall ikke Clinique. Ble ganske mye penger på sminke før jeg fant en løsning. Tåler i grunn farging, blir litt jobben og svir første dagen bare, men synes ikke resultatet er så bra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...