Anonym bruker Skrevet 7. juni 2013 #1 Skrevet 7. juni 2013 Jeg har møtt Drømmemannen. Han er snill, omtenksom, romantisk, smart, morsom, kjekk, har de samme framtidsdrømmene som meg, veldig åpen for å gå inn i en sefar-rolle... O.s.v. Jeg har en bakhistorie med seksuelt misbruk som barn, og er nok litt oversensitiv på området. Jeg har en datter på 9 måneder. Lurer på hva dere tenker om dette. Vi snakket om at å være stefar innebar å skifte bleier. Hvorpå han svarte at det kunne han, siden han jobber på sykehus. I forlengelsen av det sa han noe sånt som at det nok var hyggeligere å skifte på noen med et pent lite rompehull enn med en utslettet endetarmsåpning full av hemorrider. Vi var venner i barndommen, og kysset og tok på hverandre som enslags seksuell utforsking dengang, som 5-åringer. Det har han nevnt ved et par anledninger som at det er hyggelig å tenke på. I går fikk han møte datteren min for første gang, og hjalp meg kle av henne strømpebuksa. Hvorpå han stryker henne over leggene og sier noe sånt som "Så myke gode legger! Omtrent som dine!" Jeg vil liksom ikke kaste bort et potensielt drømmeforhold fordi jeg er hysterisk, så derfor lurer jeg rett og slett på hva dere tenker... Anonym poster: b859890c0734eb59ed7363bf0126ba2a
pip pip Skrevet 7. juni 2013 #2 Skrevet 7. juni 2013 Jeg vil ikke si du er hysterisk, for jeg kan skjønne med din bakgrunn, men jeg ser heller ikke noe mistenkelig bak disse utsagnene. Ser litt av humoren i det han sier om rompehullene.
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2013 #3 Skrevet 7. juni 2013 Tror ikke jeg skjønner hva du vil fram til? Tror du han er pedofil eller noe? Tror du ser spøkelser på høylys dag isåfall. Hadde han vært det hadde du neppe ant noe, de er flinke til å skjule sitt sanne jeg. Han prøvde vel å være litt morsom, samt gi litt komplimenter til dere begge. Anonym poster: c002c64d3948b05fa140b8f8ac7a5cfb
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2013 #4 Skrevet 7. juni 2013 Kommentaren om rompehullet var spesiell. Forstår at du er skeptisk. Følg magefølelsen din, den har ofte rett. Anonym poster: e6f883122a7e2d8fe1fd18b578b8470a
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2013 #5 Skrevet 7. juni 2013 Enten kan du lære deg å stole på han eller så må du bare leve alene resten av livet . For det han sier er ikke noe seksuelt Anonym poster: 9d24c2e0d0de57f56a20c735f88b7b7c
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2013 #6 Skrevet 7. juni 2013 Jeg hadde ikke reagert på noe av dette. Dette med rompehullet forstår jeg veldig godt, jeg jobber selv på sykehus Småbarn i alderen til datteren din har noen ganger også deilige myke legger/lår ,som man rett og slett har lyst til å spise opp. Uten at man er pedofil for det. Men jeg forstår tankene dine, i lys av din bakgrunn. Men jeg er ganske sikker på at du ikke har noe å bekymre deg for. En pedofil mann hadde nok skjult sine mørke sider bedre enn dette. Anonym poster: 7b72797fd6aad297917a68b854a2a193
Fru Ugle Skrevet 7. juni 2013 #7 Skrevet 7. juni 2013 Nei synes ikke dette er noe å henge seg opp i. Men pga din bakgrunn blir d tolket seksuelt....og feil, i mine øyne.
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2013 #8 Skrevet 7. juni 2013 Hadde ikke reagert på dette, men på tide at du legger din fortid bak deg. Du må kunne stole på personer eller hold deg langt unna. Har selv opplevd overgrep som barn, men har aldri gått rundt å mistenkt en person ut fra hva han sier... Anonym poster: 7b6f467e0f0971801a77a47cac8b69f4
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2013 #9 Skrevet 7. juni 2013 Den typen utsagn må du nesten venne deg til hvis du skal være sammen med en sykepleier, for sånne kommer på løpende bånd hos mange Ikke alle som jobber i helsevesenet er like flinke til å skru på "jobber ikke i helsevesenet"-filteret før de snakker! Den siste angående leggene ville jeg tatt som et "så fin datter du har, hun slekter på moren!"-utsagn Men forstår godt at du reagerer med bakgrunnen din, jeg har mine nevrotiske tendenser jeg også Det jeg (vi) har gjort, er at jeg har fortalt at jeg sliter litt med visse ting, og hva han kan gjøre for ikke å tilfeldigvis pirke borti dem av vanvare. Funker bra, og hvis han gjør det alikavel, kan jeg bare minne ham på det på en fin måte, så er det greit igjen. Anonym poster: 21f32d49334f03a55300b436d534c7f0
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2013 #10 Skrevet 7. juni 2013 Jeg hadde heller aldri hengt meg opp i dette eller tolket det som noe seksuelt. Jeg er ganske sikker på at det ikke var ment slik. Kanskje du skulle ta noen timer hos psykolog. Du har sikkert allerede gjort det, forhistorien din tatt i betraktning, men jeg tenker at du kunne snakke med en psykolog spesielt for å få bukt med nettopp denne dypen bekymring og mistenksomhet. Hvis du bestemmer deg for å være ammen med denne mannen (eller en anne, for den saks skyld), kan jo sånt ødelegge forholdet deres. Det er sikkert ikke spesielt hyggelig for en helt uskyldig og snill mann å bli misoppfattet på den måten. Lykke til, håper dere finner ut av det - som sagt synes jeg utsagnene hørtes helt uskyldige ut. Anonym poster: a06d04767eb5d46d081c6da06ffa5e0d
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2013 #11 Skrevet 7. juni 2013 Jeg tenker: Bleie-episoden: litt klein kommentar, men ser ingenting seksuelt ved den. Jeg har jobbet i hjemmesykepleien før, og der var slike kommentarer dagligdags. Da dere var barn: det er jo både hyggelig og søtt å tenke på nå i ettertid og dere faktisk har endt opp sammen! At han syns dette var spennende da han var 5 år og derfor et godt barndomsminne er helt naturlig. Leggene: en helt uskyldig kommentar, og finnes det noe herligere enn myke, lubne barnebein? Jeg skjønner veldig godt at du tenker på dette gitt historien din, og du vil jo bare beskytte barnet ditt. Det kan jo være mer rundt hans væremåte som gjør at du bekymrer deg, så jeg skal ikke være for bastant, men kun ut fra de episodene du beskriver finner jeg ingen spesiell grunn til bekymring. Lykke til! Anonym poster: 9145a1cd25fefa6dc91c135a7a72ad3e
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2013 #12 Skrevet 7. juni 2013 Tusen takk for beroligende svar alle sammen... Anonym poster: b859890c0734eb59ed7363bf0126ba2a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå