Gå til innhold

Andre nybakte lærere her ;)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ferdig lærer nå, og søker jobber som besatt! Men så mange små stillingsprosenter... kan bli et puslespill. Hvordan har dere andre det med jobbjakten?

 

Anonym poster: 028fac3368fc9b2efe96ea948ad335fe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånn var det da jeg også var nyutdannet lærer, endte opp med 56 % stilling. Jobbet nok 100 % likevel, druknet i arbeid.

 

Men lykke til i jobbsøkingen :)

 

Anonym poster: 2f27d1fa13f141058249537d164f9d09

Skrevet

Akkurat fått min første lærerjobb, 87% :-) dette blir spennende! Lykke til i jobbsøkejungelen ;-)

Skrevet

Er ikke akkurat nyutdanna, men et lite råd allikevel..

100% stilling er best om du får det, du kommer uansett til å jobbe det.......... og mer til...............

Veldig glad i jobben min altså, men holdt på å knekke nakken første åra pga at jeg ikke klarte å sette grenser for meg selv.........

Lykke til med jobbjakt :-)

 

Anonym poster: 4e4919bcd8c805b7cc39d7474d3abf75

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...