Anonym bruker Skrevet 7. juni 2013 #1 Skrevet 7. juni 2013 Er det en forlengelse av symfyseløsning og starten på bekkenløsning?? Vet at det egentlig er det samme, men hittil har jeg ikke hatt vondt over hoftene og slikt som jeg hadde sist gang.. Anonym poster: 7aeee3845eec57ccf33df17c5076d490
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2013 #2 Skrevet 7. juni 2013 Litt vanskelig å si, men slik startet iallefall bekkenlåsing hos meg. Jeg sliter heldigvis ikke med bekkenløsning, men har jævlig bekkensmerter for tida som er utholdende Drar titt og ofte til kiropraktor for å låse det opp. Har dessverre ikke blitt bedre, men desto forverring, derfor har kiropraktoren min i samråd med fastlegen min sykmeldt meg frem til jeg skal ta mammaperm. For kiropraktoren min mente at når tilstanden min ikke ble bedre, men en forverring, så er det et dårlig tegn. Og sa rett ut at jeg ikke måtte presse kroppen min (har så utrolig dårlig samvittighet ovenfor jobben ), for det kan føre til varig mened.... Den risikoen ønsker jeg ikke å ta mtp jobbing kan man resten gjøre resten av livet, mens helsa har man bare 1 av... Anonym poster: 5ac49909c6c192eb0cce8ca5d01e3e56
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2013 #3 Skrevet 7. juni 2013 Bekkenlåsning ja. Det ville jo Vært suverent... joda, går til kiropraktor og fysio hver uke, så vi er godt kjent ble 100% sykemeldt for 2 uker siden, da orket jeg ikke mer. Har holdt ut for lenge God bedring til deg! HI Anonym poster: 7aeee3845eec57ccf33df17c5076d490
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2013 #4 Skrevet 7. juni 2013 Jeg har aldri opplevd bekkenløsning, så jeg vet ikke hva som er verst av låsing eller løsning her Forrige svangerskapet var jeg i kjempe form og jobbet frem til jeg tok mammaperm. Da gikk jeg gravid med en gutt, denne gangen ligger det ei jente i magen. Merker godt at formen min er atskillig dårligere Bra at du tar signalet alvorlig å dra til både kiropraktor og fysio. Håper de klarer å få deg til å bli bedre Du får god bedring du og Nå har jeg bare 8 uker igjen til terminen. Gleder meg kjempe masse til å hilse på den nye verdensborgen. Anonym poster: 5ac49909c6c192eb0cce8ca5d01e3e56
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2013 #5 Skrevet 7. juni 2013 Ja, jeg er nødt til det. Var gutt sist og, men da hadde jeg bekkenløsning på utsiden, på en måte. Nå er det bare i symfysen. Eller. Bare og bare. Det er verre har 5 uker igjen jeg, håper jeg slipper å gå tiden ut Anonym poster: 7aeee3845eec57ccf33df17c5076d490
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå