Anonym bruker Skrevet 7. juni 2013 #1 Skrevet 7. juni 2013 Jeg er ei rimelig slank, greit trent dame midt i 30åra, vi har 3 herlige barn, gift og har mange års samliv bak oss. Jeg kan bruke samme jeansen nå som sen dagen vi møttes. Sminker litt, kler meg feminint, sexy alt etter anledning. Han setter pris på det. Men han hverken trener eller kler seg, det går utover min tenning. Syter over at jeg aldri tar initiativ til sex lengre. Prøver å hinte til trening, kjøper klær osv, nytter faen ikke. Så nå skal silkehanskene av. Enten tar han seg et tak, kutter snop og sofasliting, hvis ikke så får han sitte å ese ut alene. Nok er nok. Anonym poster: 2366c410315c0688a2f3e78a89c7cf5b
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2013 #2 Skrevet 7. juni 2013 Jeg er ei rimelig slank, greit trent dame midt i 30åra, vi har 3 herlige barn, gift og har mange års samliv bak oss. Jeg kan bruke samme jeansen nå som sen dagen vi møttes. Sminker litt, kler meg feminint, sexy alt etter anledning. Han setter pris på det. Men han hverken trener eller kler seg, det går utover min tenning. Syter over at jeg aldri tar initiativ til sex lengre. Prøver å hinte til trening, kjøper klær osv, nytter faen ikke. Så nå skal silkehanskene av. Enten tar han seg et tak, kutter snop og sofasliting, hvis ikke så får han sitte å ese ut alene. Nok er nok. Anonym poster: 2366c410315c0688a2f3e78a89c7cf5b Overfladisk dust altså... Forlate mannen og bryte opp familien fordi mannen ikke e fotomodell lenger.. og ikke kan KLE seg?? Trodde hele poenget med sex var at man kledde AV seg jeg... Anonym poster: d3dca755ec8a92e369c261a4dfd0b9b0
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2013 #3 Skrevet 7. juni 2013 Skjønner hva du mener, jeg håper ikke jeg og mannen blir to bleikfeite sofagriser. Anonym poster: 3019a8b4b88026838f894b21df145d29
Niccolina Skrevet 7. juni 2013 #4 Skrevet 7. juni 2013 Ja huff så fælt du... Er det ikke viktigere at mannen din elsker deg? Hvorfor er du så opptatt av utseendet? Tenning sitter i hodet, og han tenner nok på deg fordi han elsker deg. Skjønner du hva du gjør med selvtilliten hans? Det er da slett ikke bare damer som kroppen forandrer seg hos gjennom årene.. Skjønner mannen din godt jeg.. Synes du skal slutte å være så bitchy mot mannen din og prøve å huske at du kommer ingen vei med truing, kjefting, smelling og å snakke nedsettende til han.. Tenker over hva du faktisk sier..
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2013 #5 Skrevet 7. juni 2013 Hvem snakker om fotomodell. Her er det snakk om å holde seg i form, for både helsa og samlivet. Krever ikke sixpack og voksing. Må være lov å ønske at partner prøver å se litt skikkelig ut uten at man anklages for å være overfladisk! Synes F faktisk det er respektløs ovenfor partner å gi totalt f... Anonym poster: 2366c410315c0688a2f3e78a89c7cf5b
Ugl@ ruger... Skrevet 7. juni 2013 #6 Skrevet 7. juni 2013 Ps.Han kommer med kommentarer om at han er glad for at jeg ikke er "feit" hvis han ser overvektige damer. Så virkelig synd på ham som har så slem kone...ironisk?!
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2013 #7 Skrevet 7. juni 2013 Hvem snakker om fotomodell. Her er det snakk om å holde seg i form, for både helsa og samlivet. Krever ikke sixpack og voksing. Må være lov å ønske at partner prøver å se litt skikkelig ut uten at man anklages for å være overfladisk! Synes F faktisk det er respektløs ovenfor partner å gi totalt f... Anonym poster: 2366c410315c0688a2f3e78a89c7cf5b Det er fortsatt mye verre å gå fra far til sine barn KUN fordi han ikke er sexy lenger. Mange lever i voldelige forhold, med menn som ikke gjør noe i huset, overser barna, behandler dama si respektløs, blir dumpet mens de er gravide, mens ditt "store" problem er at han er litt overvektig. Du vet ikke hva problemer er altså... Å gi ham sexnekt er forresten utrolig barnslig, du får ikke ham til å trene eller kle seg "pent" (homo eller?) på den måten der. Anonym poster: d3dca755ec8a92e369c261a4dfd0b9b0
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2013 #8 Skrevet 7. juni 2013 Skjønner deg godt jeg! Mannen min har også hatt noen slappe perioder innimellom der han eser ut. Da gir jeg ham et spark bak. Han er rett og slett typen som trenger det for å komme i gang og få motivasjon. Og han tåler (trenger?) absolutt at jeg har en direkte og litt tøff tone! Og så blir han såååå fornøyd med resultatet i ettertid! Anonym poster: 476de3fde792ad35c1cf64bb230fb851
Ugl@ ruger... Skrevet 7. juni 2013 #9 Skrevet 7. juni 2013 Gud så pinlig, jaja.. Satt på spissen dette. Samlivsbrudd blir det ikke, men noe må han prøve. Ekstremt frustrert for tiden. Vil ha mannen min i form. Prøvd med gulrot...
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2013 #10 Skrevet 7. juni 2013 Skjønner deg veldig godt HI. Det handler om grunnleggende felles verdier om å ta vare på seg selv. Heier og håper du får han ut av sofaen. Merker jeg blir provosert av denne trenden der partnere som har havnet i tjukkas på sofaen-fellen absolutt skal taes i med silkehansker. Det er jo ikke bra for noen at de sitter der og forfaller. Jeg tenker som så at nettopp fordi HI er glad i mannen sin så ønsker hun at han tar tak i ting og kommer i form igjen. Anonym poster: f763a4fd77fa31b26bbd8161f7922ac8
Gjest Lykkeliggift_ Skrevet 7. juni 2013 #11 Skrevet 7. juni 2013 Skjønner deg veldig godt HI. Det handler om grunnleggende felles verdier om å ta vare på seg selv. Heier og håper du får han ut av sofaen. Merker jeg blir provosert av denne trenden der partnere som har havnet i tjukkas på sofaen-fellen absolutt skal taes i med silkehansker. Det er jo ikke bra for noen at de sitter der og forfaller. Jeg tenker som så at nettopp fordi HI er glad i mannen sin så ønsker hun at han tar tak i ting og kommer i form igjen. Anonym poster: f763a4fd77fa31b26bbd8161f7922ac8 Ikke alle er interessert i trening. Jeg er ikke det, og ingen trusler om samlivsbrudd eller sexnekt vil få meg til å ofre tiden med barna for å dra på treningssenter. Har BMI på 21, så ingen bitter lat tjukkas her
Ugl@ ruger... Skrevet 7. juni 2013 #12 Skrevet 7. juni 2013 Han trenger ikke ofre en time med barna, har trimapparat, turmuligheter osv. Er ork som mangler. Pisk må til, kan jo la kroppshåret gro og spise på meg 10kg, kle meg i hans joggebukser og t-skjorter, kansje han våkner :-P
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2013 #13 Skrevet 7. juni 2013 Skjønner deg veldig godt HI. Det handler om grunnleggende felles verdier om å ta vare på seg selv. Heier og håper du får han ut av sofaen. Merker jeg blir provosert av denne trenden der partnere som har havnet i tjukkas på sofaen-fellen absolutt skal taes i med silkehansker. Det er jo ikke bra for noen at de sitter der og forfaller. Jeg tenker som så at nettopp fordi HI er glad i mannen sin så ønsker hun at han tar tak i ting og kommer i form igjen. Anonym poster: f763a4fd77fa31b26bbd8161f7922ac8 Ikke alle er interessert i trening. Jeg er ikke det, og ingen trusler om samlivsbrudd eller sexnekt vil få meg til å ofre tiden med barna for å dra på treningssenter. Har BMI på 21, så ingen bitter lat tjukkas her jammen da handler jo ikke dette om deg. HI sin mann sitter i sofaen, trykker i seg drit og har blitt lat, feit og lite attraktiv. Man trenger ikke bo på treningssenter hver kveld for å ta vare på seg selv. For mange holder det lenge å være i generell aktivitet, spise forholdsvis sunt og ellers dusje jevnlig, gå til frisør og kle seg greit. Anonym poster: f763a4fd77fa31b26bbd8161f7922ac8
mylittlecat Skrevet 7. juni 2013 #14 Skrevet 7. juni 2013 Jeg skjønner deg godt. Det handler ikke KUN om det indre, selv om det gjerne er basisen. Kjøp en sykkel til han
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2013 #15 Skrevet 7. juni 2013 Som om jeg skulle ha skrevet innlegget selv. Jeg har tatt silkehanskene av - og vel så det. Måtte si rett ut at jeg ikke ville ha sex med samboeren lenger pga overvekt. I tillegg snorker han som en følge av de ekstra kiloene. Din mann høres ut som min, og lever tydeligvis i en fornektelse. Han innser ikke selv at han har forfalt. Si det til ham, det er det eneste som hjelper (i kombinasjon med oppmuntring til felles aktiviteter og sunn mat hjemme). Min mann har endelig tatt noen grep, og det måtte virkelig direkte tale til! At man tenner på en person fordi man elsker ham og at det ikke har noe med utseende å gjøre er noe av det dummeste jeg har hørt. Skulle ønske det var slik, men sånn er det selvsagt ikke for de fleste av oss. Anonym poster: 79e59511dd309d6113dedf6d6bfe506b
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2013 #16 Skrevet 7. juni 2013 Synes det er fascinerende at kvinner kan klage på mannen sin på alle områder og har han blitt feit så har hun all rett til å kreve at han forandrer seg. Men gjør mannen det samme mot en kvinne da kommer klagesangen om at hun har født hans barn og ofret seg så han må ta henne som hun er. Så HI jeg er ikke enig med at du skal ha en rett til å diktere hvordan mannen din skal være, det er nesten så jeg håper mannen din legger på seg enda mer så kanskje du skjønner at han er et menneske og ikke en ting du kan diktere og forme som du vil... Synes vel egentlig at du ikke virker å være veldig hyggelig... Anonym poster: 1814ddbc718e4ecc304cf33076399894
Trultemor85 Skrevet 7. juni 2013 #17 Skrevet 7. juni 2013 Skjønner deg godt HI. Er ikke overfladisk fordi man ønsker en mann som tar vare på seg selv da! Man føler seg ikje akkurat kul hvis kjæresten gir blaffen i å ordne seg Litt for seg da. Har det ikke slik selv. Min kjære er fantastisk glad i å trene og tar vare på seg selv. Nøye med å kaste stygge klær og ønsker å se kjekk ut, og det ER han
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2013 #18 Skrevet 7. juni 2013 Synes det er fascinerende at kvinner kan klage på mannen sin på alle områder og har han blitt feit så har hun all rett til å kreve at han forandrer seg. Men gjør mannen det samme mot en kvinne da kommer klagesangen om at hun har født hans barn og ofret seg så han må ta henne som hun er. Så HI jeg er ikke enig med at du skal ha en rett til å diktere hvordan mannen din skal være, det er nesten så jeg håper mannen din legger på seg enda mer så kanskje du skjønner at han er et menneske og ikke en ting du kan diktere og forme som du vil... Synes vel egentlig at du ikke virker å være veldig hyggelig... Anonym poster: 1814ddbc718e4ecc304cf33076399894 Akkurat det samme tenkte jeg når jeg leste dette. Grusomme bitchete damer Anonym poster: d020a799832957f13d3e3ba9476866ff
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2013 #19 Skrevet 7. juni 2013 Skulle likt å hørt reaksjonen til dere damer her inne hvis dere hadde lest samme type innlegg fra mannen deres på er nettforum. De hadde vel blitt kalt mannsjåvinistiske overflatiske griser som kun var ute etter èn ting. Rart det der- er visst en selvfølge som kvinne å skulle forandre mannen. Når det er sagt- det er ikke noe galt i å ville ta vare på seg selv, holde seg i nogenlunde form osv.- men ønsket om det må komme innenfra- ellers rekker ikke motivasjonen til dørstokken en gang. Men for all del- lykke til med prosjektet ditt, så får vi håpe at du sjøl holder deg like slank og attraktiv i 30 år til!! Anonym poster: d28082cc7b49e6849cafd557b13130e6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå