Anonym bruker Skrevet 7. juni 2013 #1 Skrevet 7. juni 2013 Jeg tok det opp med pled at de er mye inne og at barnet mitt er veldig desperat etter å være ute etter barnehage, dvs 2- 3 timer hver kveld...de var ute maks 1 time hver dag før jeg sa noe... Hun ga meg noen rare svar( sett han foran tv osv) og jeg valgte å gå til styrer.. De har begynt å gå ut mye mere nå men merker også at barnet mitt ikke vil være ibhage lenger...dvs kommer til meg og vil ikke gå inn til de andre barna når jeg leverer på morgenen... Før denne diskusjonen angående utetid løp han inne smilende til de andre barna.. Er redd ansatte behandler han dårlig nå pga at jeg har "klaget"... En episode jeg så etter "klagen": Alle barna sto i gangen og skulle bli kledd på for tur mens jeg gikk inn og leverte matpakken og skift... Da jeg kommer ut i gangen igjen stå gutten min alene der mens resten var ute påkledd..Da jeg spurte en ansatt om hvorfor er han alene der så sier hun til meg at ha må kle på seg ta på sko og komme ut!!!han er 2 år, og klarer ikke ta på sko liksom.... Jeg tror virkelig at jeg har ødelagt for gutten min...nå er jeg så redd at han ikke har det bra i barnehagen...ufffff...noen som har noen inspill?? Anonym poster: 02f8228b625a264c20783da6c4a681ee Anonym poster: 02f8228b625a264c20783da6c4a681ee
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2013 #2 Skrevet 7. juni 2013 Vet ikke måten du tok det opp. men gjorde du dette foran din sønn?? Anonym poster: 5b7377d4a045ce6a83a0377feaf580a5
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2013 #3 Skrevet 7. juni 2013 Eg trur ikkje personalet lar det gå ut over guten din, at du har klaga. Dette er profesjonelle yrkesutøvarar. La det gå litt tid, så oppdagar du nok det du også. Viss du har konkrete mistankar, må du sjølvsagt rette dei til ped.leiar eller styrar i bhg. Anonym poster: b497081899a0d3000909721c380ed421
Gjest meg&mini Skrevet 7. juni 2013 #4 Skrevet 7. juni 2013 Er dette tilfelle er jo det idiotisk og utrolig uprofesjonelt av barnehagen. Det høres faktisk ut som at de "straffer" ungen din litt:/ Jeg ville tatt det opp med styrer EN gang til og etter det så tror jeg ikke at jeg hadde gitt flere sjanser.
Gjest sussie77 Skrevet 7. juni 2013 #5 Skrevet 7. juni 2013 Kan være at de trodde du tok på han sko og jakke siden du var der? Men syntes at å være ute kun en time på dagen er veldig lite nå på denne årstiden. I vår barnehage er de stort sett ute hele tiden når det er fint vær.
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2013 #6 Skrevet 7. juni 2013 Dumt spørsmål. er du venn eller på prate fot med andre foreldre på denne avd? kan du spørre eventuelt de om de ser noe rart eller om det er bare din oppfattning som er slik. Da finner du fort ut om ting er som det skal eller ikke. Og kom på tidpunkter du vanligvis ikke er der. da ser du selv om dette er deg eller om det er slik Anonym poster: 5b7377d4a045ce6a83a0377feaf580a5
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2013 #7 Skrevet 7. juni 2013 Tok du opp dette da barnet ditt hørte på? Hvis jeg leverer når barna skal ut eller rett før de skal ut, tar jeg det som en selvfølge at det er jeg som skal kle på barnet mitt. Det vil jeg også selv. Kanskje de tenkte det samme, siden mange foreldre vil kle på barnet sitt selv når de er der? Kanskje det bunnet i en misforståelse? Det er nok ikke alltid så lett å få til mer enn en time utetid, tror jeg. Jeg kan jo ta barnehagen til datteren min som et eksempel. Den siste ansatte (av tre) kommer på jobb klokka 09.30. Før det er det ikke alltid så lett å komme seg ut- i hvert fall ikke når det er mye påkledning. Det går jo fort noen minutter på hvert barn, og da går det fort lang tid med påkledning. Barna spiser klokka 11, så de må inn igjen litt før det. Så er det tid for bleieskift og soving. Noen av barna sover jo et par timer, så de rekker ikke å gå ut før det er frukt igjen klokka 14.30. Og klokka 15 går tidligvakta hjem. Da kan det være en fordel å være inne hvis mange skal kles på/ noen hentes oppi dette etc. Men nå når det er varmere ute, går de ut igjen på ettermiddagen. Det gjør de vel i barnehagen til barnet ditt nå, også. Når det er sagt, bør du jo få greie og reale svar når dette tas opp. Kanskje be om et møte med pedleder igjen? Anonym poster: 29cc3d7840e6e8fcd3ff334874385a30
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2013 #8 Skrevet 7. juni 2013 Ikke akkurat det du spurte om, men hvorfor i alle dager kledde du ikke på ungen din selv når du var til stede? Dersom jeg leverer når ungene skal ut tar jeg det som en selvfølge at jeg tar på dem før jeg går. Jeg antar at de ansatte regnet med at du kledde ungen din selv. Anonym poster: f3c35715745c9fe73f3fbb1067b8fb60
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2013 #9 Skrevet 7. juni 2013 *Kindergarden bitches* De lar sin bitterhet gå utover en 2-åring! Anonym poster: 8621bf6a24e3132ca9be460d682c00e0
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2013 #10 Skrevet 7. juni 2013 Jeg tok det opp med pled at de er mye inne og at barnet mitt er veldig desperat etter å være ute etter barnehage, dvs 2- 3 timer hver kveld...de var ute maks 1 time hver dag før jeg sa noe... Hun ga meg noen rare svar( sett han foran tv osv) og jeg valgte å gå til styrer.. De har begynt å gå ut mye mere nå men merker også at barnet mitt ikke vil være ibhage lenger...dvs kommer til meg og vil ikke gå inn til de andre barna når jeg leverer på morgenen... Før denne diskusjonen angående utetid løp han inne smilende til de andre barna.. Er redd ansatte behandler han dårlig nå pga at jeg har "klaget"... En episode jeg så etter "klagen": Alle barna sto i gangen og skulle bli kledd på for tur mens jeg gikk inn og leverte matpakken og skift... Da jeg kommer ut i gangen igjen stå gutten min alene der mens resten var ute påkledd..Da jeg spurte en ansatt om hvorfor er han alene der så sier hun til meg at ha må kle på seg ta på sko og komme ut!!!han er 2 år, og klarer ikke ta på sko liksom.... Jeg tror virkelig at jeg har ødelagt for gutten min...nå er jeg så redd at han ikke har det bra i barnehagen...ufffff...noen som har noen inspill?? Anonym poster: 02f8228b625a264c20783da6c4a681ee Anonym poster: 02f8228b625a264c20783da6c4a681ee Eksempelet ditt er litt rart. De forventet vel at du skulle kle på han siden du var der regner jeg med? Veldig uprofesjonelt om de lar det at du klaget gå ut over barnet. Kan nesten ikke forstå at det skal være sant? Kanskje du bare skal stresse ned litt? Dette er tydeligvis noe du tenker mye på. Gutten din merker sikkert det, kanskje han derfor ikke vil være i barnehagen. Hørte han på når du tok det opp? Anonym poster: 7ecb9ef4111db65d0af3dea6e4962642
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå