Anonym bruker Skrevet 7. juni 2013 #1 Skrevet 7. juni 2013 Hun er 15 mndr. I natt har hun vært våken fra kl 0130 til ca kl 0530.. Jeg måtte vekke henne kl 07 pga levering av storebror i bhg. Etter det har jeg prøvd å servere henne forskjellige ting til frokist men hun bare hyler og rister på hodet. Vi har også vært opp og ned med melkeflaser, byssing, synging, stryking osv, men hun bare gråter sårt i sengen og vil bæres... sier bare "mamma, mamma, mamma" om og om igjen mens hun klamrer seg til meg og gråter Akkurat nå ligger hun med en melkeflaske og er rolig.. jeg krysser fingrene - men blir så bekymret. Hun har ikke feber og promper ikke eller sånt... Hun burde jo sove! Anonym poster: a165c64818904157a7b93d78a702f58e
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2013 #2 Skrevet 7. juni 2013 Nei, det var visst å tro på julenissen.. Hva er det i veien med jenta mi? Dette har jeg aldri opplevd med henne før. Hun er jo helt på felgen stakkar Hi Anonym poster: a165c64818904157a7b93d78a702f58e
Tired mama Skrevet 7. juni 2013 #3 Skrevet 7. juni 2013 Hvor gammel er hun da? Kan det være tenner på vei?
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2013 #4 Skrevet 7. juni 2013 Kan hun ha ørebetennelse? Holder hun hendene for noen plass? Uff, skjønner det er slitsomt... Ta henne med til legen i dag i hvert fall, så kanskje du får noen svar. Ikke alltid de små har feber selv om de er veldig plaget av noe. Anonym poster: 6b50105b6154f934a124385ead719658
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2013 #5 Skrevet 7. juni 2013 Bare stusser på en ting til. Du sier at "vi" har gjort ditt og datt for henne... Kunne ikke jenta fått sove videre i morges da, mens dne andre voksne du har sammen med deg kunne tatt med storebror i bhg.? Anonym poster: 6b50105b6154f934a124385ead719658
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2013 #6 Skrevet 7. juni 2013 Gi henne en paracet og se om det virker. Det kan være øreverk eller tenner nemlig. Hadde et par lignende episoder med minstejenten i samme alder og da ble hun rolig og sovnet som en stein en liten stund etter jeg ga henne paracet. Anonym poster: 555a7ec9b3144cf836b85b38cadbdece
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2013 #7 Skrevet 7. juni 2013 Bare stusser på en ting til. Du sier at "vi" har gjort ditt og datt for henne... Kunne ikke jenta fått sove videre i morges da, mens dne andre voksne du har sammen med deg kunne tatt med storebror i bhg.? Anonym poster: 6b50105b6154f934a124385ead719658 Når jeg sier vi mener jeg hun og jeg.. evt sier jeg det fordi jeg begynner å bli tussete Takk for tips om paracet forresten. Tror nesten jeg må gjlre det snart. Hunholder seg ikke for ørene eller noe og har vel stort sett fått det meste av tenner tror jeg... hun har 16 tenner.. skal vel ikke ha flere på en stund da? Hi Anonym poster: a165c64818904157a7b93d78a702f58e
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2013 #8 Skrevet 7. juni 2013 Bare stusser på en ting til. Du sier at "vi" har gjort ditt og datt for henne... Kunne ikke jenta fått sove videre i morges da, mens dne andre voksne du har sammen med deg kunne tatt med storebror i bhg.? Anonym poster: 6b50105b6154f934a124385ead719658 Når jeg sier vi mener jeg hun og jeg.. evt sier jeg det fordi jeg begynner å bli tussete Takk for tips om paracet forresten. Tror nesten jeg må gjlre det snart. Hunholder seg ikke for ørene eller noe og har vel stort sett fått det meste av tenner tror jeg... hun har 16 tenner.. skal vel ikke ha flere på en stund da? Hi Anonym poster: a165c64818904157a7b93d78a702f58e Nei, da er det neppe tenner, men gi henne paracet nå og la henne sove også bestiller du en time til legen i dag! Anonym poster: 6b50105b6154f934a124385ead719658
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2013 #9 Skrevet 7. juni 2013 Oh, nå er hun over i stille sutring.. har gitt paracet og holder pusten i håp om at hun får sove.. Takk for alle svar. Så godt det var å dele bekymringer her da gitt og attpåtil få vettuge svar Ekkelt når msn ikke skjønner hvs det er som plager de små.. Hi Anonym poster: a165c64818904157a7b93d78a702f58e
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2013 #10 Skrevet 7. juni 2013 Sønnen min begynte tidlig med voksesmerter, så det kan være noe så "enkelt" som det, men det pleier jo normalt ikke å vare så lenge. Han kunne våkne om kvelden eller natta å være helt hysterisk og ikke klarte han å fortelle oss hvor det gjorde vondt heller. Etterhvert som han ble litt eldre begynte han å peke på beina, så da skjønte vi det var noe der. Nå er han 6 år og fortsatt våkner han innimellom med vondt i beina og nå klarer han veldig godt å fortelle hvor det er vondt, så nå er vi ikke i tvil lenger. Anonym poster: 235932be8c57c9ae64c110995a7ded7e
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2013 #11 Skrevet 7. juni 2013 Oh, nå er hun over i stille sutring.. har gitt paracet og holder pusten i håp om at hun får sove.. Takk for alle svar. Så godt det var å dele bekymringer her da gitt og attpåtil få vettuge svar Ekkelt når msn ikke skjønner hvs det er som plager de små.. Hi Anonym poster: a165c64818904157a7b93d78a702f58e Så bra Håper hun får sove og at dere får komme til legen en tur senere i dag! Lurt å sjekke hva det er selv om det roer seg med paracet Anonym poster: 6b50105b6154f934a124385ead719658
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå