Gå til innhold

Jordbærallergi?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kløøør! Jeg har klødd siden søndag, det blir blemme liknende utslett og store røde felter. Det er mest på innsiden, utsiden og baksiden av lårene helt øverst. Samme under armene. Klør intenst jeg blir gaaal. Skal ringe lege når de åpner kl ni. Hva kan det være?

Anonym poster: 0bc75774522c9880144cab8f834c94b6

Videoannonse
Annonse
Gjest amandine
Skrevet

Har du spist mye jordbær, da? En person som reagerer på pollen vil gjerne også reagere på jordbær, epler, gulrot, ananas etc. Og spesielt i tilknytning til pollensesongen hvor kroppen allerede er litt stressa. Men om det er elveblest pga allergi er jo ikke godt å si, - og enda vanskeligere å si om det er jordbær;-) dette er jo ikke akkurat et legekontor;-) Men du får kanskje teste deg?

Skrevet

Jeg har spist mye jordbær i en uke. Har ingen allergier jeg vet om. Ja, jeg skal ringe lege kl ni. Vet dette ikke er et legekontor, spurte for å se om andre har opplevd noe liknende.

Hi

Skrevet

Jeg vet at mange med sitrusallergi også reagere på jordbær, blant annet jeg.

Jeg kan spise jordbær, men ikke ta på de, jeg blir rød og det klør noe grusomt om jeg tar på de, men merker ingenting av å spise de.

Anonym poster: 7ff381ce9e635312b077a46931bdc568

Skrevet

Jeg ble allergisk mot jordbær etter jeg fikk mitt første barn, hadde ingen kjente allergier før jeg våknet av at jeg klødde og var helt overbevist om at jeg hadde blitt gal...

Ser utslettet omtrent sånn ut

https://www.google.no/search?gs_rn=16&gs_ri=psy-ab&suggest=p&cp=5&gs_id=3s&xhr=t&q=elveblest&bav=on.2,or.r_qf.&bvm=bv.47534661,d.bGE&biw=1348&bih=590&um=1&ie=UTF-8&hl=no&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi&ei=7oSxUZedIaep4gS78YCICg

Anonym poster: f792be4b048e33580bd9a1a98be1bef6

Skrevet

Det er akkurat sånn det ser ut! Sånne røde tegninger, og "blemmer" liksom. Men omtrent flate. Og jeg klør som en gal.

Takk for bilder!

Hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...