Anonym bruker Skrevet 6. juni 2013 #1 Skrevet 6. juni 2013 Hei, Dame på 37 år med et barn på 6 år. Har vært sammen en flott mann på 34 år i 7 mnd. Vi har kjent hverandre i flere år, og alltid hatt et godt øye til hverandre. Vi har det fint men det er noe riktig GALT synes jeg med sex livet vårt. Har prøvd å ta det opp med han men det er vanskelig og touchy teama. Jeg anser meg selv som en pen, slank og livlig jente. Lidenskaplig også. Glad i sex. I dette forholdet har jeg vært forelsket og er, men føler ikke det samme fra hans side. Han sier han ikke blir forelsket. Jeg misstenker at jeg er en kamuflasje. Han er ordenetlig kjekk, men har svært liten sex lyst utifra hva jeg opplever. Han må ofte drikke alkohol for å komme nær, og for mye alkohold da blir han ikke hard. Vi har aldri hatt morgen sex, eller midt på dagen sex. Han har gitt meg munn sex 1 gang på 7 mnd og aldri tatt på meg nedentil. Det virker ikke som han ser på meg og har lyst på meg. Føler meg ofte avvist. Dette er svært frustrerende og jeg har gjort meg så attraktiv som jeg bare kan. Jeg misstenker at han kanskje kan være homofil uten at han selv vil innrømme det. Ellers har vi det fint sammen, sosiale, reiser og er nær.. utenom sexen som er sjeldent og lite het. Dette er unormalt for meg. Noen erfaringer og råd? Takk. Anonym poster: cd8278bf9fa552877fd1697e4e9a67f2
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2013 #2 Skrevet 7. juni 2013 Kan det være at han er usikker? Jeg var veldig åpen om sex med min ex. Da jeg ble ilag med mannen oppdaget jeg at han var stikk motsatt. Han hadde kun erfaring med ONS og tok lite på meg. Gikk faktisk mange år før jeg fant ut at han var usikker. Viste liksom ikke hvordan han skulle tilfredsstille meg. I dag ha vi det mye bedre heldigvis. Sexen er fantastisk, og vi er trygge på hverandre. Men, vi har hatt mye sex hele tiden. Trenger ingen alkohol for å si det sånn... Anonym poster: b3ea4fddee05131333656a502410750c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå