Anonym bruker Skrevet 6. juni 2013 #1 Skrevet 6. juni 2013 http://mobil.bt.no/familie-og-oppvekst/--Plikt-til-a-stille-oppDet-er-det-dummeste-jeg-har-hort-2910326.html# Anonym poster: 1dade3c9705f51538ddb57b5d3ec39b3
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2013 #2 Skrevet 6. juni 2013 http://mobil.bt.no/nyheter/lokalt/3-aring-med-smokk-sett-lopende-i-hovedveien-2910492.html#.UbEIZmQayc0 Anonym poster: 1dade3c9705f51538ddb57b5d3ec39b3
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2013 #3 Skrevet 6. juni 2013 Hva skjedde med svarene her? Det var to som hadde svart, men da jeg klikket tilbake etter å ha lest linken var de borte ??? Anonym poster: 13e8b489f632ad017493e9cbd854e36a
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2013 #4 Skrevet 6. juni 2013 Hmm jeg vet ikke. Men håper jenten er trygt hos foreldrene som ikke har fått med seg at det ble en politisak. Veldig rart at hun ikke er meldt savnet Anonym poster: 1dade3c9705f51538ddb57b5d3ec39b3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå