Gå til innhold

Kjenner dette irriterer meg!

Anbefalte innlegg

Skrevet

En gutt i gata hadde selskap i går, og inviterte alle guttene i gata, men ikke min gutt??! De leker sammen, han er ofte her, han ble invitert til hans bursdag, og nabogutten ble invitert! Så det ble veldig sårt for gutten min når han var hos han etterpå og fikk vite at alle hadde blitt invitert men ikke han! Syns det er forferdelig stygt gjort å utelate en gutt sånn som det der!

Har lyst til å si noe til mora til denne ungen...

Anonym poster: 9f240cb03e078be473054b09b4ffdafd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan jo spørre moren om hvorfor. Kan jo være at de glemte det, rett og slett. Eller at innbydelsen har forsvunnet i postkassa og havnet i søpla sammen med reklamen. Og var det med hensikt så vil hun sikkert føle seg passe dum som ikke kan svare på hvorfor, og det er helt greit.

Anonym poster: 63f388e4b9b6bf5ad0d9ed300f752162

Gjest Morn du
Skrevet

Æsj, huff så trist. Synes du skal ta det opp!

Skrevet

Hvis det stemmer at det ble gjort på den måten, så er det ille. Ta det opp med moren til gutten, hør om det har skjedd en forglemmelse og fortell at gutten din var veldig lei seg.

Anonym poster: d744b936dfb90a6c09d879b3d5904b09

Skrevet

En gutt i gata hadde selskap i går, og inviterte alle guttene i gata, men ikke min gutt??! De leker sammen, han er ofte her, han ble invitert til hans bursdag, og nabogutten ble invitert! Så det ble veldig sårt for gutten min når han var hos han etterpå og fikk vite at alle hadde blitt invitert men ikke han! Syns det er forferdelig stygt gjort å utelate en gutt sånn som det der!

Har lyst til å si noe til mora til denne ungen...

Føler jo at vi "ikke har noe med" hvem de inviterer, så lenge de ikke deler ut invitasjon på skolen ( er jo det som er regelen her). Men en voksen person med vettet i behold må jo skjønne at bursdager blir snakket om etterpå! Huff, syns så synd på gutten min! Han trodde jo de var kompiser.. :(

Skrevet

Ta det opp på en greit måte! :)

Skrevet

Vi var i "bursdag" til en gutt i gata i går. Kanskje samme gutten? Det var en spontant selskap, han feiret skikkelig i barnehagen i dag med alle på avdelingen, med litt pai og is. Var ingen offisielle invitasjoner og det begynte med at jeg og mora til gutten ordnet med is. Så kom det endel flere unger i gata og noen foreldre. Ingen var invitert, men det ble bare et lite selskap. Synd at dere ikke bare kom ut. Det var det de andre gjorde :)

Anonym poster: 4caea246255b6dbe2c1d76f89fc15611

Skrevet

Vi var i "bursdag" til en gutt i gata i går. Kanskje samme gutten? Det var en spontant selskap, han feiret skikkelig i barnehagen i dag med alle på avdelingen, med litt pai og is. Var ingen offisielle invitasjoner og det begynte med at jeg og mora til gutten ordnet med is. Så kom det endel flere unger i gata og noen foreldre. Ingen var invitert, men det ble bare et lite selskap. Synd at dere ikke bare kom ut. Det var det de andre gjorde :)

Anonym poster: 4caea246255b6dbe2c1d76f89fc15611

Dette er en skolegutt:-)

Skrevet

Fortell hvordan det gikk hvis du prater med moren hans? Så utrulig trist for sønnen din. Håper at det var en forglemmelse/misforståelse. Hvis dere snakkes ofte og er lett å spørre henne/nevne det.

Tenker og at det er lurt å ikke konfrontere henne, men heller vente til at det er naturlig å spørre/snakke om det. Er jo ikke noe de andre foreldre kan gjøre med det nå uansett siden bursdagen uansett er forbi. Men hvis det var en misforståelse er det jo dumt å vente, siden gutten din da vil være lei seg og tenke at det var bevisst utelatelse.

Håper gutten din ikke ofte blir utelatt fra ting. At en ting skjer en gang er en ting, men hvis det er alltid er det ekstra sårt. Tror alle barn opplever noen slike ting innimellom dessverre. Mange foreldre kan jo heller ikke ha alle på bursdager etc pga plass/økonomi, etc, etc fordet om det i en ideel verden hadde vært best.

Anonym poster: c02cdd0a470e448ad2e78be1be5a0048

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...