Anonym bruker Skrevet 6. juni 2013 #1 Skrevet 6. juni 2013 Jeg blir av og til helt matt av mannen min. Han har med seg mobilen overalt, i senga, i middagen, på do osv osv. Det hender at han får jobbrelaterte samtaler utenom arbeidstid, og det er greit. Det er derfor han er uadskillelig fra mobilen sin sier han Men han mottar mange samtaler fra andre også, spesielt fra foreldrene sine. Og han prater leeenge. Han prater lenge uansett hvem det er egentlig. I kveld ble jeg litt irritert under kveldsmaten. Han fikk 1 samtale som varte i 6 minutter og han ringte ut en samtale. Ingen av disse var jobbrelaterte. Han kunne ringt opp igjen etter kveldsen. Han skjønner ikke hvorfor jeg ble oppgitt. Men jeg anser det som uhøflig å prate i tlf under måltidet. <finnes det mange menn som er "gift" med mobilen sin? Kan jeg gjøre noe? Anonym poster: c2fdaa6c4e956db10635827f5573f18a
Gjest Morn du Skrevet 6. juni 2013 #2 Skrevet 6. juni 2013 Tja, hva med å lage en regel som er å legge mobilen et helt annet sted enn der dere spiser? Eller be han forlate måltidet når det ringer. Skal han ha mer mat etter samtalen, må han sitte alene og spise.
Gjest Kira bjeffer! Skrevet 6. juni 2013 #3 Skrevet 6. juni 2013 Mannen min er også ganske opptatt av mobilen sin, og pga jobben burde han være tilgjengelig etter arbeidstid også. Men han tar aldri telefonen hvis vi f.eks sitter og spiser. Da ringer han opp igjen når han er ferdig med å spise, noe annet er uaktuelt.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 6. juni 2013 #4 Skrevet 6. juni 2013 Snakker han i mobilen hele tiden mens han er med ungene sine også? Isåfall bør han virkelig skjerpe seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå