Gå til innhold

Treningen virker!

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

....BH-str krymper!

Har gått fra H til G på en mnd! må ta en pause så jeg ikke blir en A innen sommeren er omme :P

Midja krymper også, 7,5 cm siden april :) (har nok å ta av, så eneste som vises er at muffintoppen over buksa er litt mindre)

Endret av frk Nilsen
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Flink er du! Her har ikke målene krympet noe, men jeg føler meg freshere. Bare det å sitte i treningstøy før frokost gjør at jeg føler meg flink ;) Skal ut og klatre i åsen vår en snartur på morgenkvisten. Treningsstudio i dette været er bare ikke aktuelt!

Gjest meg mamma?
Skrevet

....BH-str krymper!

Har gått fra H til G på en mnd! må ta en pause så jeg ikke blir en A innen sommeren er omme :P

Midja krymper også, 7,5 cm siden april :) (har nok å ta av, så eneste som vises er at muffintoppen over buksa er litt mindre)

Så god du er :) Hva har du gjort for få et så godt resultat? Ble inspirert nå, skulle gjerne ha minsket litt på muffintoppen min :rolleyes:

Skrevet

....BH-str krymper!

Muffintoppen!! Hahaha Det har jeg ikke hørt før.. men veldig forklarende :-)

Fiffi!

Skrevet

Trener kondis og styrke (Blæh!)

I siste tiden har jeg droppet noe av godisen og trent dobbeltimer ca 2 ganger i uken. 30 min løping + 60 min styrke i sal, 60 min spinning + 45 min styrke i sal osv....

Jogger deler av veien til jobb når jeg har tid (har 17km til jobben så det sier seg selv at jeg må ha litt hjelp av T-banen :P )

Skrevet

Flink du er! Stå på så blir muffinstoppen vips redusert til smuler :)

Skrevet

Finka!

Jeg bruker også muffinstopp som beskrivelse når jeg snakker om min egen kropp som tyter over buksekanten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...