frk Nilsen Skrevet 6. juni 2013 #1 Skrevet 6. juni 2013 (endret) ....BH-str krymper! Har gått fra H til G på en mnd! må ta en pause så jeg ikke blir en A innen sommeren er omme Midja krymper også, 7,5 cm siden april (har nok å ta av, så eneste som vises er at muffintoppen over buksa er litt mindre) Endret 6. juni 2013 av frk Nilsen
ms.Pond Skrevet 7. juni 2013 #3 Skrevet 7. juni 2013 Flink er du! Her har ikke målene krympet noe, men jeg føler meg freshere. Bare det å sitte i treningstøy før frokost gjør at jeg føler meg flink Skal ut og klatre i åsen vår en snartur på morgenkvisten. Treningsstudio i dette været er bare ikke aktuelt!
Gjest meg mamma? Skrevet 7. juni 2013 #4 Skrevet 7. juni 2013 ....BH-str krymper! Har gått fra H til G på en mnd! må ta en pause så jeg ikke blir en A innen sommeren er omme Midja krymper også, 7,5 cm siden april (har nok å ta av, så eneste som vises er at muffintoppen over buksa er litt mindre) Så god du er Hva har du gjort for få et så godt resultat? Ble inspirert nå, skulle gjerne ha minsket litt på muffintoppen min
jente_80 Skrevet 7. juni 2013 #7 Skrevet 7. juni 2013 ....BH-str krymper! Har gått fra H til G på en mnd! må ta en pause så jeg ikke blir en A innen sommeren er omme Midja krymper også, 7,5 cm siden april (har nok å ta av, så eneste som vises er at muffintoppen over buksa er litt mindre) Muffintoppen!! Hahaha Det har jeg ikke hørt før.. men veldig forklarende :-) Fiffi!
frk Nilsen Skrevet 8. juni 2013 Forfatter #8 Skrevet 8. juni 2013 Trener kondis og styrke (Blæh!) I siste tiden har jeg droppet noe av godisen og trent dobbeltimer ca 2 ganger i uken. 30 min løping + 60 min styrke i sal, 60 min spinning + 45 min styrke i sal osv.... Jogger deler av veien til jobb når jeg har tid (har 17km til jobben så det sier seg selv at jeg må ha litt hjelp av T-banen )
Light of my life Skrevet 8. juni 2013 #9 Skrevet 8. juni 2013 Flink du er! Stå på så blir muffinstoppen vips redusert til smuler
Patetica fåkksi Skrevet 9. juni 2013 #10 Skrevet 9. juni 2013 Finka! Jeg bruker også muffinstopp som beskrivelse når jeg snakker om min egen kropp som tyter over buksekanten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå