Gjest sug lut Skrevet 6. juni 2013 #1 Skrevet 6. juni 2013 Endelig en kveld der ingenting har skjedd, der jeg bare har loffa rundt og pottet om planter og tenkt dype tanker om bladene på pelargoniene, med langtidskaffekopp og sein kveldssol... Det aller beste som finnes er at ingen verdens ting må skje... og ungen lagde seg lungemosmiddag sjøl, og stua er full av syriner... (og klesvask, da).
frk Nilsen Skrevet 6. juni 2013 #2 Skrevet 6. juni 2013 (endret) Mannen er ute, ungene er til bestemor, jeg har jobbet overtid og nå er det kvalitetstid i sofaen med en god Riesling! Herlige torsdagskveld! (jadda, klesvask på gang her og) Endret 6. juni 2013 av frk Nilsen
Gjest Ziva Skrevet 6. juni 2013 #3 Skrevet 6. juni 2013 Gubben er på seiltur med jobben. Jentungen sovnet på fanget mens jeg leste for henne. Så nå sitter jeg og nyter et glass med kald hvitvin.
Anne-B. Skrevet 6. juni 2013 #4 Skrevet 6. juni 2013 LUNGEMOS? Med sirup på? Det var lenge siden. Har hatt nattåpent i butikken i kveld. Så var det hjem til hyl og skrik og "jei vil sååv hos mamman min." Blir oppe litt til, jei.
ms.Pond Skrevet 6. juni 2013 #5 Skrevet 6. juni 2013 Etter litt grining og en dose whisky har vi vært ute og sett på kongeriket vårt, planlagt kjøkkenhage, bærbusker, grillstue og utebad, og sett på gutterommet til gubben som begynner å ta form. Mitt zen-rom er fortsatt sørgelig overbefolket av gammelt skrot, men jeg har et håp om at en vakker dag.... og så videre. Må bare legge til at jeg har verdens beste svigerfar. Ikke bare har han disket opp med sandstrand (!), han har laget en koselig liten park (!!) med små bjørketrær som vokser pyntelig og koselig på en liten gresslette. Perfekt for utflukter og pikniker, og jeg mistenker et framtidig sted for mine hemmelige midnattsseanser
Gjest amandine Skrevet 7. juni 2013 #6 Skrevet 7. juni 2013 Du mama foodie, - nå begynner jeg å bli ganske nysgjerrig på kongedømmet ditt! Jeg får litt sånn Kristin Lavransdatter - vibber, Kristin i god miks med eventyrkongeriker
ms.Pond Skrevet 7. juni 2013 #7 Skrevet 7. juni 2013 Du mama foodie, - nå begynner jeg å bli ganske nysgjerrig på kongedømmet ditt! Jeg får litt sånn Kristin Lavransdatter - vibber, Kristin i god miks med eventyrkongeriker Det er rart med det. Hver vinter lurer jeg på hvordan i alle dager jeg skal overleve her, ingen sol, ørten tonn med snø, vann som fryser... Men hver vår blir jeg atter forelsket i de bungnende åser og grønne enger. Det er faktisk et eventyrrike, om jeg kan få si det uten å høres for selvgod ut. Helt oppriktig er jeg overrasket over hvor heldig jeg har vært som snublet over alt dette Det spørs om ikke vi må ha et krangletreff her, en gang jeg kan garantere sol og varmt og et hav av villblomster Og gjerne et utebad på kveldstid med bubliss i glasset, og påfølgende overnatting i hjemmekoselig stabbur. Jeg trenger dessuten hjelp til å sparke i gang kjøkkenhagen jeg planlegger for tredje året på rad Skulle forøvrig gjerne vært like tøff som Kristin Lavransdatter. Eller Ronja Røverdatter for den saks skyld. Det eneste jeg har til felles med de er at jeg også er en datter Og hårsveisen til Ronja.
Anne-B. Skrevet 7. juni 2013 #8 Skrevet 7. juni 2013 Du mama foodie, - nå begynner jeg å bli ganske nysgjerrig på kongedømmet ditt! Jeg får litt sånn Kristin Lavransdatter - vibber, Kristin i god miks med eventyrkongeriker Det er rart med det. Hver vinter lurer jeg på hvordan i alle dager jeg skal overleve her, ingen sol, ørten tonn med snø, vann som fryser... Men hver vår blir jeg atter forelsket i de bungnende åser og grønne enger. Det er faktisk et eventyrrike, om jeg kan få si det uten å høres for selvgod ut. Helt oppriktig er jeg overrasket over hvor heldig jeg har vært som snublet over alt dette Det spørs om ikke vi må ha et krangletreff her, en gang jeg kan garantere sol og varmt og et hav av villblomster Og gjerne et utebad på kveldstid med bubliss i glasset, og påfølgende overnatting i hjemmekoselig stabbur. Jeg trenger dessuten hjelp til å sparke i gang kjøkkenhagen jeg planlegger for tredje året på rad Skulle forøvrig gjerne vært like tøff som Kristin Lavransdatter. Eller Ronja Røverdatter for den saks skyld. Det eneste jeg har til felles med de er at jeg også er en datter Og hårsveisen til Ronja. Jeg er med!
bIomstre Skrevet 7. juni 2013 #10 Skrevet 7. juni 2013 Jeg stiller barbent med hvit flagrende sommerkjole, klar for å lage blomsterkranser
Anne-B. Skrevet 7. juni 2013 #11 Skrevet 7. juni 2013 Jeg stiller i denne: http://www.karneval-megastore.de/html/product_info.php?products_id=20531&language=en&page=7
ms.Pond Skrevet 8. juni 2013 #12 Skrevet 8. juni 2013 Det er duket for litt av en kveld skjønner jeg, full av sommerfølelser, flagrende gevanter og flamingoer
Patetica fåkksi Skrevet 9. juni 2013 #13 Skrevet 9. juni 2013 Jeg anser meg selv som invitert, og dukker opp i denne: http://tevisto.files.wordpress.com/2011/02/47.jpg så det ikke er noen tvil hvem Patetica er, liksom.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå