Anonym bruker Skrevet 6. juni 2013 #1 Skrevet 6. juni 2013 jeg skrev ett innlegg for lenge siden der jeg spurte om det var så lurt å prøve å innlede ett forhold til noen som bor på andre siden av landet, jeg skrev også at jeg var litt redd for hva andre kommer til å si...vel, nå skal dere høre. Vi avsluttet kontakten for en stund slik vi har gjort i 2 år nå, fordi vi begge har visst at ingen av oss er vilige til å ofre hjemstedet sitt for å bo nermere og etterhvert hos den andre, men for en stund siden fikk vi kontakt igjen og det blomstret følelser, gode samtaler og ja slik det har gjort nå i 2 år, nå har vi pratet skikkelig om dette, og vi begge ser at vi er veldig interesserte i hverandrem og vi er begge nyssgjerrige på om dette kan bli til noe, nå har vi bestilt flybilletter til meg, så jeg skal besøke ham når sønnen min er på ferie! Jeg gleder meg så utrolig mye, han har allerede lagt planer for hele besøket der vi skal finne på mye gøy og koselig sammen. Så skal han komme å besøk meg i sommer og hvis det går bra så skal han flytte nordover for 1 år eller 2. Dette er det vi har snakket om og kommet fram til, og jeg er så utrolig glad for at dette skal skje, jeg er så glad for at vi fikk fingeren ut og skal gjøre dette aaaah! Beklager, måtte få dette ut, noen ganger så er bare ett lite snev av kjærlighet så utrolig fantastisk å få oppleve, og jeg håper det kommer mer, i bøtter og spann! Håper mange har like mange sommerfugler i magen som meg Anonym poster: fa9377b973358ada1c8bbe94d8b8872c
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2013 #2 Skrevet 6. juni 2013 Så koselig! Jeg traff min på andre siden av jorden (Canada) Anonym poster: d560f6d8cddefc83a04215bb57926101
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå