Gå til innhold

Pms-monsteret har våknet...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Et monster jeg ikke har sett maken til siden.. Ja sannelig om jeg vet. For sikkerhets skyld har jeg jagd gubben på dør en stund mens jeg sitter og funderer på hva jeg kan trøkke i meg for å stagge monsteret.

 

Hjelpes. Tror nesten kroppen min hadde forventet å bli gravid denne måneden, og nå straffer den meg (og mannen) fordi vi åpenbart ikke har fått det til.

 

På tide å sette på en grinefilm, så kan jeg heller få ut hormonene i tårer, framfor å bite hodet av alle som er uheldige nok til å stikke det inn døra i dag. Huff. Ikke har jeg grinefilm heller, bare det er jo egentlig til å grine av... Jepp, det gjorde susen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Google og se om du finner filmen Always (gammel som fy), riktig sippefilm.

Skrevet

Right, det skal jeg gjøre. Fant en av mine gamle favoritter, i en skuff, så nå ser jeg på Ever After og sutter på en diger kjærlighet. Det får gjøre nytta til jeg får tak i Always.

Herregud for et tragisk spetakkel man skulle bli i kveld da.

Gjest sug lut
Skrevet

Masse medfølelse! Om intet annet funker så finn sesong sju, episode atten, av Greys Anatomy på nett. Da griner jeg i alle fall bøtter. Og smelt smør og bland i melis og kakao og spis med skje...

Skrevet

Oi det skulle jeg ha lest litt før. Nå har jeg drukket meg susete på gubbens spesialblanding, whisky med en dæsj drambuie. Det gjorde jobben sin det! På tide med senga, men jeg tror jeg kommer til å drømme om smør-melis-kakaoblanding i natt, det hørtes syndig godt ut. Og så jeg som er alene hjemme i helga da, hmm.... Da tror jeg det blir synding på høyt nivå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...