Anonym bruker Skrevet 6. juni 2013 #1 Skrevet 6. juni 2013 Dette burde jeg vel ha visst svaret på selv, men gjør ikke det (kanskje heldigvis på en måte). Jeg er kommunalt ansatt, og hadde en sykemeldingsperiode på høsten - ca 2 mnd fullt sykemeldt, så 2 mnd gradert. Vil dette påvirke feriepengene? Anonym poster: b6879ab89aae4e716bd56db8011adc5c
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2013 #2 Skrevet 6. juni 2013 Nei. Anonym poster: 377dcf7b68d6cb795c86c0a3d4b1912b
3 i april Skrevet 6. juni 2013 #3 Skrevet 6. juni 2013 Som kommunalt ansatt så får du vel uansett sykepenger fra arbeidsgiver og ikke nav. Så dermed taper du heller ikke feriepenger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå