Gå til innhold

Istede for å ha sex med mannen så...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Koser jeg med meg selv, og sier til han jeg ikke gidder.

Og dèt er fordi han alltid kommer så fort, og når han har fått sin orgasme så går han bare å vasker seg og legger seg til å sove.. jeg har såvidt kommet i gang..

flere som har det på denne måten??

Anonym poster: 1544293c5c5776a5ed2e0f81f88100dc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gir samboer en blowjob eller en hjelpende hånd om jeg ikke orker sex;) er gravid i 6 mnd og har div plager som gjør sexlivet litt komplisert. Blir vel bedre etterpå!

Anonym poster: 14d7626185580b31b7ecd78abb150919

Skrevet

Jeg gir samboer en blowjob eller en hjelpende hånd om jeg ikke orker sex;) er gravid i 6 mnd og har div plager som gjør sexlivet litt komplisert. Blir vel bedre etterpå!

Men jeg gidder ikke gi han noe, han får ordne seg selv. For det er så kjedelig når han ikke gidder og tilfredstille meg før eller etter hans egen orgasme. Føler meg bare som ei dukke som han bare bryter pikken i, rister litt, så er han ferdig. Kjedelig med slik sex, så derfor lar jeg vær.

Skrevet

Samboeren slet med tidlig utløsning før, men siden jeg adresserte det, at jeg mistet lysten av det når vi hadde det slik, så har vi jobbet sammen for et bedre sexliv, kjøpte først penis ring, så har vi trent ved å stoppe opp når han er nær utløsningen, etter 8 mnd, så har vi nå opplevd vår første felles utløsning :) Virkelig verdt et forsøk, heller det enn å avslutte alt sexlivet :-o

Anonym poster: 61616fefbba10c4d16241f2ad94a1cbb

Skrevet

Uffda, takkars deg :( Du får finne deg en elsker som kan tilfredstille deg.

Skal krysse fingrer for deg og for at du får det sexlivet du fortjener.

Tenker på deg. Klem.

Anonym poster: 9d5c125f5325f52202b960e1091b20e5

Skrevet

Har du i det heletatt tatt det opp med mannen? Eller bare godtar du at han drar i gang uten forspill??

Skrevet

Har du sagt det rett ut til ham da - at det ikke fungerer for deg om han har egoistisk sex, at det er derfor du ikke "gidder" ha sex med ham?

Jeg hadde ikke orket å være i et slikt forhold. Jeg skulle nok greid meg uten sex om mannen ble syk og ikke kunne ha sex, men jeg hadde ikke orket et forhold hvor man kommuniserer så dårlig som jeg får inntrykk av at dere gjør, og jeg hadde ikke orket å leve i et forhold med en som var så lite opptatt av at jeg hadde det godt også. Og ikke i et forhold hvor jeg ikke lenger gadd ha sex med ham.

Anonym poster: 9a5e2064938004181ee67a40411a9acb

Skrevet

Uffda, takkars deg sad.png Du får finne deg en elsker som kan tilfredstille deg.

Skal krysse fingrer for deg og for at du får det sexlivet du fortjener.

Tenker på deg. Klem.

Anonym poster: 9d5c125f5325f52202b960e1091b20e5

Ønsker ikke å være utro. Gidder bare ikke ligge å skreve for at han skal jokke på meg 10-12 ganger så går det for han, å der blir jeg liggende. Klarer meg fint med å bare ha sex med meg selv altså :)

Skrevet

Samboeren slet med tidlig utløsning før, men siden jeg adresserte det, at jeg mistet lysten av det når vi hadde det slik, så har vi jobbet sammen for et bedre sexliv, kjøpte først penis ring, så har vi trent ved å stoppe opp når han er nær utløsningen, etter 8 mnd, så har vi nå opplevd vår første felles utløsning smile.png Virkelig verdt et forsøk, heller det enn å avslutte alt sexlivet :-o

Uansett hvor tidlig utløsning mannen har så sitter vel ikke problemet i hendene eller tunga? De færreste kvinner kommer kun av penetrering...

Anonym poster: b07694b22d08f8763ae7fcd734aedee7

Skrevet

Har du sagt det rett ut til ham da - at det ikke fungerer for deg om han har egoistisk sex, at det er derfor du ikke "gidder" ha sex med ham?

Jeg hadde ikke orket å være i et slikt forhold. Jeg skulle nok greid meg uten sex om mannen ble syk og ikke kunne ha sex, men jeg hadde ikke orket et forhold hvor man kommuniserer så dårlig som jeg får inntrykk av at dere gjør, og jeg hadde ikke orket å leve i et forhold med en som var så lite opptatt av at jeg hadde det godt også. Og ikke i et forhold hvor jeg ikke lenger gadd ha sex med ham.

Jeg har sagt det til han i en krangel faktisk.

Han kan avogtil ta litt på meg og få meg litt våt, kanskje i 1 eller 2 minutt før han legger seg oppå å bare kjører på i 30-40 sek så er han ferdig.

Synes det er vanskelig og si noe til han ang sex. For når jeg sier noe som jeg ikke er helt fornøyd med, så får jeg bare til svar "alt jeg gjør er jo galt, du bare klager". så tør liksom ikke og ta det opp.

Skrevet

Jeg kommer ofte først på egen hånd mens han kikker på. Dette fordi jeg ikke kommer av sexen men må stimulere klitoris. Snakk med mannen din og forsøk penisring og jobb m utholdenheten;) vi kikker innom kondomeriet.no med jevne mellomrom. Mye artig der!

Lykke til:)

Skrevet

De eneste gangene han faktisk holder litt ut er når han er full.. Men det er ikke ofte..

Hi

Skrevet

Jeg kommer ofte først på egen hånd mens han kikker på. Dette fordi jeg ikke kommer av sexen men må stimulere klitoris. Snakk med mannen din og forsøk penisring og jobb m utholdenheten;) vi kikker innom kondomeriet.no med jevne mellomrom. Mye artig der!

Lykke til:)

Avogtil når vi har sex så stimulerer jeg klitoris på meg selv, men jeg har ikke tall på hvor mange ganger han har kommet rett før meg. DEN følelsen altså. Ligger og er nesten i mål, så går det for han, også går han bare..

Noen tips til hvordan jeg kan ta opp dette temaet. Han er den dårligste jeg har hatt, og den eneste jeg ikke tør eller klarer og si til hvordan jeg vill ha det.. Jeg er 23 og han 33. Mulig fordi han er så mye eldre enn meg?

HI

Skrevet

Samboeren slet med tidlig utløsning før, men siden jeg adresserte det, at jeg mistet lysten av det når vi hadde det slik, så har vi jobbet sammen for et bedre sexliv, kjøpte først penis ring, så har vi trent ved å stoppe opp når han er nær utløsningen, etter 8 mnd, så har vi nå opplevd vår første felles utløsning :) Virkelig verdt et forsøk, heller det enn å avslutte alt sexlivet :-o

Uansett hvor tidlig utløsning mannen har så sitter vel ikke problemet i hendene eller tunga? De færreste kvinner kommer kun av penetrering...

Hvor nevner jeg hender/tunga??

Utløsningen her hender ikke kun av penetrering, dårlig forklart av meg.. Penis ringen har vibrerende "tut", som stimulerer klitoris.. Veldig smart, for når vi da stopper opp, så er han fortsatt inne i meg mens han gjenvinner kontrollen, mens jeg fortsatt blir stimulert, vibreringen hjelper også han i å holde seg lengre :)

Skrevet

Det du sier om sexlivet deres i en krangel teller ikke! Da er du ikke saklig, og dere sårer hverandre altfor fort.

Hvis du skal ha håp om å endre dette så må du si mer enn at han skal ta litt på deg. Det er jo tydelig at denne mannen ikke er en god elsker (eller at han gir blaffen). Hvis han skal lære å gjøre det godt for deg så må dere sette av tid til å bli kjent med hverandres kropper. Fortell ham hva du liker - ikke bare "ta på meg, stryk på meg" - si det detaljert.... "når du gjør slik og slik får jeg så lyst på deg, det er deilig for meg om du stryker på meg der og der på sånn og sånn måte, hvis jeg skal ha sjanse for å få orgasme så må du være tålmodig og ta den tiden jeg trenger".

Så kan du vise ham hva du liker ved å gjøre det med ham. La ham få legge seg naken på sengen mens du begynner å stryke på ham, massere ham, kysse ham osv slik du liker det selv, ikke la han få avbryte deg før du har holdt på ca så lenge som du ville likt det selv. Deretter lar du ham gjøre det samme mot deg. Si klart fra at når han merker at det begynner å komme for ham så må han trekke seg litt ut, vente litt og deretter fortsette når han har kontroll. Penisring kan også hjelpe.

Du må ha tålmodighet, men ikke minst så må både du og han ha viljen til å bedre sexlivet deres. For slik dere har det i dag så har dere ikke noe sexliv.

Ikke forvent alt på en gang av ham, men pass på å gi ham gode tilbakemeldinger når han gjør noe godt med/for deg, styr ham gjerne forsiktig med å si mens han holder på å f.eks. massere deg "litt mer akkurat der, litt raskere, lettere, hardere, litt til siden osv."

Hvis du ikke tør ta det opp og dere ikke er villige til å endre det noen av dere så får dere heller bestemme dere om dere ønsker å ha det slik resten av livet....

Skrevet

Samboeren slet med tidlig utløsning før, men siden jeg adresserte det, at jeg mistet lysten av det når vi hadde det slik, så har vi jobbet sammen for et bedre sexliv, kjøpte først penis ring, så har vi trent ved å stoppe opp når han er nær utløsningen, etter 8 mnd, så har vi nå opplevd vår første felles utløsning smile.png Virkelig verdt et forsøk, heller det enn å avslutte alt sexlivet :-o

Hvor nevner jeg hender/tunga??

Utløsningen her hender ikke kun av penetrering, dårlig forklart av meg.. Penis ringen har vibrerende "tut", som stimulerer klitoris.. Veldig smart, for når vi da stopper opp, så er han fortsatt inne i meg mens han gjenvinner kontrollen, mens jeg fortsatt blir stimulert, vibreringen hjelper også han i å holde seg lengre smile.png

Det jeg mente er at mannen ikke har noe unnskyldning for å ikke gidde å tilfredsstille sin kone/samboer selv om han har tidlig utløsning, for han kan ta i bruk andre virkemidler FØR han sørger for egen orgasme, Særlig når det skjer etter ett minutt hver gang.

Skrevet

Det du sier om sexlivet deres i en krangel teller ikke! Da er du ikke saklig, og dere sårer hverandre altfor fort.

Hvis du skal ha håp om å endre dette så må du si mer enn at han skal ta litt på deg. Det er jo tydelig at denne mannen ikke er en god elsker (eller at han gir blaffen). Hvis han skal lære å gjøre det godt for deg så må dere sette av tid til å bli kjent med hverandres kropper. Fortell ham hva du liker - ikke bare "ta på meg, stryk på meg" - si det detaljert.... "når du gjør slik og slik får jeg så lyst på deg, det er deilig for meg om du stryker på meg der og der på sånn og sånn måte, hvis jeg skal ha sjanse for å få orgasme så må du være tålmodig og ta den tiden jeg trenger".

Så kan du vise ham hva du liker ved å gjøre det med ham. La ham få legge seg naken på sengen mens du begynner å stryke på ham, massere ham, kysse ham osv slik du liker det selv, ikke la han få avbryte deg før du har holdt på ca så lenge som du ville likt det selv. Deretter lar du ham gjøre det samme mot deg. Si klart fra at når han merker at det begynner å komme for ham så må han trekke seg litt ut, vente litt og deretter fortsette når han har kontroll. Penisring kan også hjelpe.

Du må ha tålmodighet, men ikke minst så må både du og han ha viljen til å bedre sexlivet deres. For slik dere har det i dag så har dere ikke noe sexliv.

Ikke forvent alt på en gang av ham, men pass på å gi ham gode tilbakemeldinger når han gjør noe godt med/for deg, styr ham gjerne forsiktig med å si mens han holder på å f.eks. massere deg "litt mer akkurat der, litt raskere, lettere, hardere, litt til siden osv."

Hvis du ikke tør ta det opp og dere ikke er villige til å endre det noen av dere så får dere heller bestemme dere om dere ønsker å ha det slik resten av livet....

Han er typen som jeg hører sukke hvis det tar litt tid meg meg, og da kvier jeg meg for å "be" han fortsette.. jeg mister helt tenninga når han begynner og sukke. og jeg merker på han at han begynner å bli lei, føler det i hele rommet liksom.

Takk for et langt å utfyllende svar, men jeg må nok bare regne med og leve med dårlig sexliv så lenge jeg er sammen med han...

Skrevet

Han er typen som jeg hører sukke hvis det tar litt tid meg meg, og da kvier jeg meg for å "be" han fortsette.. jeg mister helt tenninga når han begynner og sukke. og jeg merker på han at han begynner å bli lei, føler det i hele rommet liksom.

Takk for et langt å utfyllende svar, men jeg må nok bare regne med og leve med dårlig sexliv så lenge jeg er sammen med han...

Men hvorfor ikke gi det et forsøk - og hvis han sukker så sier du til ham at du mister tenningen når han gir uttrykk for at det er et ork for ham å tilfredsstille deg. Og så kan du google en del info til ham som gir tydelig og lett info om hvordan mannen bør gå frem hvis han vil tilfredsstille kvinnen.

Hvis han ikke vil sette seg inn i det eller endre det så er han enten ekstremt egoistisk eller ekstremt usikker på sin egen seksualitet. Eller bare veldig lite interessert i sex generelt...

Uansett så mener jeg at en mann som virkelig er glad i kvinnen han er sammen med vil prøve å gjøre det slik at også hun får glede av sexlivet.

Skrevet

Vi har også slitt med sexlivet, og har vel egentlig mer eller mindre gitt opp.

Først var det en lang periode med "egoistisk sex" der han alltid kom og jeg en sjelden gang fikk orgasme. Dette endte i eksplosjon av krangel, da jeg bare bestemte meg for at nok er nok.

Deretter har det vært det en lang periode uten noe, der vi tilfredsstilte oss selv. MEN det er utrolig lite pirrende å ligge i en vibrerende seng imens han masturberer, så resultatet er at jeg ikke vil legge meg samtidig. Det er så kleint.. Hvis jeg masturberer selv så gjør jeg det så stille og rolig jeg kan for å unngå at han følger med..

Nei, det er ikke lett. Har lyst til å bo for meg selv og slippe de vonde følelsene, men vi har små barn og jeg vil ikke at de skal oppleve en skilsmisse og de traumene som det kan medføre. Huff, det er sannelig et slit! Så da "ofrer" en seg og gjør det beste utav det...

Anonym poster: 15ef1a7f0b2136ff50d828aef0c78fd6

Skrevet

Ja, til tider. Han har altfor stor penis, og noen ganger er det bare for mye slit. Fælt å si det, men... Han er en fantastisk elsker, men au...

Anonym poster: bb60a3f31746f6f98a49a66493b75939

Skrevet

Vi har også slitt med sexlivet, og har vel egentlig mer eller mindre gitt opp.

Først var det en lang periode med "egoistisk sex" der han alltid kom og jeg en sjelden gang fikk orgasme. Dette endte i eksplosjon av krangel, da jeg bare bestemte meg for at nok er nok.

Deretter har det vært det en lang periode uten noe, der vi tilfredsstilte oss selv. MEN det er utrolig lite pirrende å ligge i en vibrerende seng imens han masturberer, så resultatet er at jeg ikke vil legge meg samtidig. Det er så kleint.. Hvis jeg masturberer selv så gjør jeg det så stille og rolig jeg kan for å unngå at han følger med..

Nei, det er ikke lett. Har lyst til å bo for meg selv og slippe de vonde følelsene, men vi har små barn og jeg vil ikke at de skal oppleve en skilsmisse og de traumene som det kan medføre. Huff, det er sannelig et slit! Så da "ofrer" en seg og gjør det beste utav det...

Anonym poster: 15ef1a7f0b2136ff50d828aef0c78fd6

Har små barn her også, så er ikke bare bare å springe ut av forholdet liksom.. Men jeg merker det dabber bare mer og mer av.. Nå er jeg på et stadie der jeg bare holder ut, og er spent på hva morgendagen bringer liksom..

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...