Anonym bruker Skrevet 6. juni 2013 #1 Skrevet 6. juni 2013 I dag har vi hatt en stri dag. Sutring og hyling fra ende til annen. Han har villet at jeg skulle bære han, gi koser, fortelle om da han var inni magen min osv.. i neste øyeblikk hiver han klær rundt seg, tømmer skittentøyskurven odv for moro skyld, og ignorerer tilsnakk.. da jrg stsnset han fysisk og satt meg på knærne for å snakke med han smekket han til meg midt i ansiktet. Litt senere hev han telefonen min hardt bortover gulvet fordi jeg sa det var lillesøsters tur til å låne den litt.. Er dette typisk sjalusi? Jeg trodde liksom vi var litt ferdig med den verste trassen Huff, han strever tydeligvis veldig.. kanskje han brygger på noe og ikke er i form... hvirdan ville dere tenkt om slikt? Anonym poster: 5db3040b29bfb6322868acae34603dd0
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2013 #2 Skrevet 6. juni 2013 :-O Har han alltid vært sånn, eller skjedde det når han ble storebror? Får denne oppførselen konsekvenser? Synes han er for stor til å oppføre seg sånn. Jeg tenker at han enten har for utydelige grenser, eller at han har en diagnose/ adferdsproblemer. Anonym poster: 9a04f128d40342636a0b31f203345a8a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå