Anonym bruker Skrevet 6. juni 2013 #1 Skrevet 6. juni 2013 Vurderer å kjøpe enebolig. Fint å bo og vokse opp der? Anonym poster: ffa60ab85d8a811e90f2f45fed574d63
mamma_til_gutt Skrevet 6. juni 2013 #2 Skrevet 6. juni 2013 Jeg liker det! Men ikke kjøp for nære t-baneskinnene..
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2013 #3 Skrevet 6. juni 2013 Hva liker du da? Anonym poster: ffa60ab85d8a811e90f2f45fed574d63
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå