Anonym bruker Skrevet 6. juni 2013 #1 Skrevet 6. juni 2013 http://mobil.bt.no/familie-og-oppvekst/--Plikt-til-a-stille-oppDet-er-det-dummeste-jeg-har-hort-2910326.html#.UbDF3mQaxaA Hva syns dere? Anonym poster: 695877dfd6c069c402a45b4c39a14cbc
anonymemammaen Skrevet 6. juni 2013 #2 Skrevet 6. juni 2013 Plikt og plikt.. Man skulle jo tro at besteforeldrene ville stille opp, passe barnebarn og slikt for egen kos. Innmari trist at det blir beskrevet som noe folk tenker seg er en plikt. Om jeg er så heldig at jeg får barnebarn så er de velkommen når som helst. Men en må jo også tenke på at besteforeldre har sitt eget liv og rikinger, absolutt ikke bestandig det passer også trenger vel de som oss tid uten barn og
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2013 #4 Skrevet 6. juni 2013 Jeg er vokst opp med at man hjelper hverandre i en familie. At barn passer yngre søsken, at tanter og onkler stiller opp, at besteforeldre hjelper til og at alle hjelper hverandre etter evne og etter behov. Slik er det i min familie. Jeg plikter ikke å hjelpe min gamle farmor, men selvsagt gjør jeg det for jeg er glad i henne. Mine foreldre plikter ikke å hjelpe meg, men klart at de hjelper til for de er glade i meg. Og slik hjelper vi alle til. Tanter, onkler, søsken, søskenbarn, foreldre, besteforeldre og oldeforeldre. Ikke av plikt, men fordi vi er familie og vi er glad i hverandre. Anonym poster: 6c83d268d3547cdd44ba279b499ec2bb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå