Gå til innhold

Jeg holder på å bli GAL av gubben..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er jeg så lei av gubben altså.

For det første gjør han ingenting i huset, med mindre jeg sier til ham at han skal gjøre det. Og da har han 100 000 unnskyldninger for at han ikke kan gjøre det jeg ber ham om, eller han MÅ gjøre det på et senere tidspunkt, en uke senere eller så. Dette på tross av at jeg er høygravid med bekkenløsning.

Jeg bruker masse energi på å få ham til å gjøre ting, og det er sikkert lettere for meg å få ungene mine til å gjøre det i stedet.

For det andre virker det som han motarbeider meg til enhver tid. Eksempelvis er jeg opptatt av å få ungene i seng til en viss tid - fordi ungene blir så vanskelig å stå opp med, hvis de legger seg for sent( der kan jo gjette hvem som står opp med de hver dag). Da er vi avhengig av at ungene spiser på et gitt tidspunkt, i tillegg til at vi skal ha tid til kveldstell, dusj, lese eventyr. Men hvem er det som lokker ungene ut for å sparke fotball, fem minutter etter at jeg har varslet om snart kveldsmat? Da blir jo jeg heksa, som må mase ungene inn fra den morsomme fotballen.

Jeg har snart 3 barn, men seriøst kjennes det ut som han er en av dem. Da er jeg i praksis alenemor til 4 barn.

Takk for oppmerksomheten.

Det var dagens utblåsning. :rolleyes:

Anonym poster: 7804b8b2727af3544092931e492bd08e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og? Du har tydeligvis ikke vist at du mener alvor på en skikkelig måte han forstår/respekterer. Flesteparten av kvinnfolkene her inne lever med drittsekker..

Anonym poster: 9c51301c6c281d59bfa7bf92625203b5

Skrevet

Så da er det min feil at han ikke respekterer meg. Hva slags taktikk skal jeg ta i bruk? Tortur? Tro meg, jeg har forsøkt alt. Men han lever i sin egen boble dessverre.

At han er en drittsekk er jeg helt med på. Og jeg er sikkert ikke alene om det her inne på Dib.

Anonym poster: 7804b8b2727af3544092931e492bd08e

Skrevet

Du må nesten forklare han hva du forventer av han både som mann og pappa til dine barn. Mange dårlig oppdratt mannfolk å lese om her, men tror kanskje ikke de fleste her inne lever med drittsekker. Det er vel helst fordi de legges godt merke til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...