Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg må snakke med deg ringer etterpå

Fikk jeg melding fra kjæresten og selv om hodet sier at det kan være hundre grunner til at han sier det, ja om så at han bare vil høre stemmen min sier magen meg at jeg kommer til å være singel om noen timer........

Vi har planer om å møtes i helga men om det er så viktig å si det på forhånd så antar jeg det er så han skal slippe den lange reisa hit.

Jeg har egentlig ingen grunn til å skulle tro at han vil gjøre det slutt men jeg vet også at stort sett stemmer magefølelsen min, selv om det er aldri så uforklarlig at jeg tror og føler det jeg gjør.

Klarer ikke riste av meg følelsen i hele tatt så er ganske skjelven her jeg sitter og får ikke gjort noe fornuftig.

Livet går jo naturligvis videre om det er hva han vil si men jeg er blitt veldig glad i han mer glad en jeg kan huske å ha vært i en annen kjæreste inkludert han jeg var gift med så det kommer isåfall til å bli den nedturen. Og det er ikke bare han jeg kommer til å savne men barna hans og mine vil savne han og det er langt verre en mine følelser.

blah, håper på at det er noe langt hyggeligere det er snakk om og forbereder meg på å takle det verste.

Anonym poster: 7aa00cfdac146f4b7771ccb395f4c2ff

Anonym poster: 4b230debb9993597ff151fe3dd735b74

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva sa han da? :/

Skrevet

det kan jo være noe har skjedd, som gjør at han kun kan snakke med deg? noe privat, eller noe i familien hans... behøver jo seff ikke være at han skal gjøre det slutt...

hva sa han da?

Anonym poster: 4860ea1cb3ae5ef40d1ab0121e2f4daa

Skrevet

dytt

Anonym poster: 9c0517225d02dc46cb27a7be34491732

Skrevet

Jeg ville svart: "slår du opp?" Hadde han ikke svart hadde jeg fryktet det enda mer. Men du vet vel nå hva det gjaldt?

Anonym poster: 6e60497f81d79d9cc0a6850a1a64a7af

Skrevet

Hvordan gikk det?

Anonym poster: 92106ce4b7f57808115ae5d0a2a009bc

Skrevet

Jeg må snakke med deg ringer etterpå

Fikk jeg melding fra kjæresten og selv om hodet sier at det kan være hundre grunner til at han sier det, ja om så at han bare vil høre stemmen min sier magen meg at jeg kommer til å være singel om noen timer........

Vi har planer om å møtes i helga men om det er så viktig å si det på forhånd så antar jeg det er så han skal slippe den lange reisa hit.

Jeg har egentlig ingen grunn til å skulle tro at han vil gjøre det slutt men jeg vet også at stort sett stemmer magefølelsen min, selv om det er aldri så uforklarlig at jeg tror og føler det jeg gjør.

Klarer ikke riste av meg følelsen i hele tatt så er ganske skjelven her jeg sitter og får ikke gjort noe fornuftig.

Livet går jo naturligvis videre om det er hva han vil si men jeg er blitt veldig glad i han mer glad en jeg kan huske å ha vært i en annen kjæreste inkludert han jeg var gift med så det kommer isåfall til å bli den nedturen. Og det er ikke bare han jeg kommer til å savne men barna hans og mine vil savne han og det er langt verre en mine følelser.

blah, håper på at det er noe langt hyggeligere det er snakk om og forbereder meg på å takle det verste.

Anonym poster: 7aa00cfdac146f4b7771ccb395f4c2ff

Anonym poster: 4b230debb9993597ff151fe3dd735b74

Hvis han har møtt barna så gjør man det ikke slutt på telefonen, uansett hvor lang avstand det er... Men den magefølelsen kan dessverre være skummel.

Anonym poster: f355893f9320a9aa589926449e8c26fc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...