MammantilNurket Skrevet 6. juni 2013 #1 Skrevet 6. juni 2013 http://www.nvkf.no/index.cfm?dok_id=86&kat_id=20 Sjekk ut denne linken, ærede DiB-damer
Modesty Blaise. Skrevet 6. juni 2013 #2 Skrevet 6. juni 2013 Dette forklarer mye! Jeg syns jeg roter mer og mer jo større magen blir, og selvfølgelig det blir jo lengre og lengre tid siden jeg har drukket bobler Puhh, bare litt over 2 mnd til dette kan rettes opp i igjen
L-8 Skrevet 6. juni 2013 #3 Skrevet 6. juni 2013 Altzå.. Sist jeg drakk champagne endte jeg opp med delvis hukommelsestap, så dette stiller jeg meg sterkt undrende til Væit du forresten hvor HOT Løkka er om dagen Nurkemor? (Æddabædda )
MammantilNurket Skrevet 6. juni 2013 Forfatter #4 Skrevet 6. juni 2013 Jeg blir også stadig mer glemsom. Kjekt å vite at dette skyldes mangel på bobler L-8: Det et _SKIKKELIG GØY_ på landet, skal jeg si deg I dag var det f.eks. noen jobbemenn her og sjekket takene - skikkelig action, faktisk ... og forrige dagen fikk jeg TO eksemplarer av "Det Nye" i posten istedet for et ... så her skjer det saker og ting
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå