Rivjernet Skrevet 6. juni 2013 #1 Skrevet 6. juni 2013 Hva gjør din 7/8- åring hjemme? Er veldig usikker på hva jeg kan kreve og hva som er normalt?
<3 2G <3 Skrevet 6. juni 2013 #2 Skrevet 6. juni 2013 Rydder og støvsuger rommet sitt 1-2 gang i mnd alt etter hva som trengs. Går ut med søppel 2-4 gang i uken. Passer på at alt av leker ikke blir på stuen om kvelden. Dette får han 40,- uken. Hjelper til med det han blir spurt om ellers.
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2013 #3 Skrevet 6. juni 2013 Rydder etter seg når hun roter. Prøver å holde rommet sitt ryddig, men går ofte litt for lang tid mellom ryddinger. Eller tar hun med søpla når jeg spør. Når hun har laget mat alla brødskiver,tatt seg youghurt osv bærer hun dette tilbake til kjøkkenet(som regel, hender at jeg må minne henne på det). Får ingen ukepenger. Men får penger når hun trenger det. Anonym poster: 5949b2c81be24421a0cd462ac6b1195a
<3 2G <3 Skrevet 6. juni 2013 #4 Skrevet 6. juni 2013 Rydder tallerken etter måltid ja, det glemte jeg.
Gulosten™ Skrevet 6. juni 2013 #5 Skrevet 6. juni 2013 Rydder rommet 2 x i uka Går ut med søppel etter behov Rydder sine egne ting rundt omkring Tar ut og inn av oppvaskmaskinen 1 x i uka Får 50 kr uka
DaTuMa Skrevet 6. juni 2013 #6 Skrevet 6. juni 2013 Rydde av bordet etter seg rydde rommet ta av sengetøy lufte hunden hvis vi ber om det putte klesvask i kurven rydde rent ferdigbrettet tøy inn i skapet får ikke ukepenger, men 30kr til lørdagsgodt som hun kan plukke ut selv.
Rivjernet Skrevet 6. juni 2013 Forfatter #7 Skrevet 6. juni 2013 Takk for svar! Min holder rommet sitt ryddig, hjelper til å rydde opp etter måltid, rydder noen ganger i gangen (setter på plass sko og henger opp jakker) Betalingen er at han får pante flaskene og beholde pengene. Med en cola-drikker i hus blir det en pen slant i løpet av mnd. Sønnen mener jeg er så utrolig streng og at jeg behandler han som en slave (!!) så derfor tenkte jeg at jeg skulle finne litt ut av hva som er normalt.. Puh, ble ei lang historie dette!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå