Anonym bruker Skrevet 6. juni 2013 #1 Skrevet 6. juni 2013 Hun har tidligere bodd i en småby et annet sted i landet. Når jeg er der får jeg aldri låne bilen hennes. Grunnen er at hun ikke tør å la meg kjøre den, kan jo skje noe. Hadde det vært sånn at dem har forsikring som kun gjelder for henne og mannen hadde jeg forstått det. Jeg har hatt lappen i 15 år og kjører daglig i Oslotrafikken. Har aldri bulka. Nå har moren min og mannen flyttet på landet. Og det er virkelig landet...... De har to biler og nå skal vi snart reise dit. Vi må leie oss bil mens vi er der. Får ikke låne ene bilen av dem. De er også pensjonister så er ikke det at dem trenger begge bilene fordi dem skal på jobb. Den eldste er varebil og den har dem bare for å ha...... Jeg er tross alt 40 år og mannen 47 år. Så er heller ikke det at vi er veldig unge. Jeg har heller aldri spurt om å få låne bil av dem. Dette er noe moren min selv tar opp.... "Nei huff, tør ikke å låne dere bilen vår". Kunne hun ikke bare latt være og si noe.... Anonym poster: f5c802e1b98c730cc2e6980382fb41a5
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2013 #3 Skrevet 6. juni 2013 Personlig synes jeg det er en veldig smålig tankegang fra din mors side, og hadde det vært meg så hadde jeg ikke hatt noen problemer med å låne ut bilen min. Samtidig så er det jo hennes bil og hun har rett til å gjøre som hun vil med den så det er vel noe som er litt vanskelig å ta opp av den grunn. Men smålig er det... Folk er rare! Anonym poster: d99a56689c0a1fdab96938c43d8dc341
Løvinna30 Skrevet 6. juni 2013 #4 Skrevet 6. juni 2013 Jeg forstår også at du er oppgitt, jeg blir det på dine vegne!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå