Mrs Smutt & Smilende Skrevet 6. juni 2013 #1 Skrevet 6. juni 2013 Endelig i sydenlandet og minsten stabler på beina 39 i feber tre dager før vi skal hjem. ikke har han lorta i bleia siden mandag heller så dette blir en knall tur hjem på fly, tenker jeg. Åh...
ms.Pond Skrevet 6. juni 2013 #2 Skrevet 6. juni 2013 Uff, håper det løsner for lillegutt, både febermessig og i bleia. Pass på at han får nok vann å drikke! Og prøv å gi litt sviskemos, sviskejuice eller noe ligendne (regner med de har svisker i sydenlandet også?), kanskje det får fart på magen
frk Nilsen Skrevet 6. juni 2013 #3 Skrevet 6. juni 2013 ...nå skulle jeg til å trykke liker, men så leste jeg litt grundigere.... Håper lillegutt blir bedre og at resten av turen blir super! Prøv sviskemos som mama foodie sier
Gjest sug lut Skrevet 6. juni 2013 #4 Skrevet 6. juni 2013 ...bare ikke prøv sviskemos for sent i forhold til flytur hjem...
Gjest amandine Skrevet 6. juni 2013 #5 Skrevet 6. juni 2013 Kanskje han har litt sjenert mage, som meg? Holder meg lett en uke hvis jeg er på tur, altså:-P
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 10. juni 2013 Forfatter #6 Skrevet 10. juni 2013 Sånn! Nå er vi hjemme og lorten kom flerfoldige ganger etter at vi kom hjem. Han kvikna til, men en oppstykket ferie ble det med skiftrotasjon på han far og meg. Halve dagen inne med mini og halve dagen i vannet med storebror, så alle fikk sitt. Han regulerte det selv ved å be om rosiner (!) selv dagen før hjemreise. Jaja, to hell med muggsopp i rosinene så lenge stumpen er obstipert. Han har definitivt sjenert mage
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå