Anonym bruker Skrevet 6. juni 2013 #1 Skrevet 6. juni 2013 Skal til hudpleiesalong å vokse meg både her og der i neste uke. Problemet er at de har meldt pent vær i helgen og jeg kan ikke barbere beina like før de skal vokses. Nå er de hårete og fæle. Hva gjør jeg, går i lang bukse hele helgen eller gir blaffen i mine hårete bein og tar på meg en piratbukse? Hehe... jeg har større problemer i livet enn dette altså...;-) Anonym poster: 01ec1e5803bc43163dff116df9ad317b
Bananahammock Skrevet 6. juni 2013 #2 Skrevet 6. juni 2013 Jeg barberer leggene til jul og før vi reiser på ferie. I mellomtiden lar jeg hårene gro og gir blaffen i hva alle andre måtte synes. Det er bare hår!
Elsker livet Skrevet 6. juni 2013 #3 Skrevet 6. juni 2013 Kan dessverre ikke hjelpe deg, er en grunn til at jeg barberer meg. Har ikke tålmodighet til å se på og kjenne at håret gror. Men hadde jeg hatt det hadde jeg vært tøff nok til å vise de hårete leggene mine og derfor kledd som jeg ville om jeg var hårløs.
☆☆☆ Skrevet 6. juni 2013 #4 Skrevet 6. juni 2013 Spørs kor du skal. Hadde glatt vore heime eller hjå venner med leggpels, men hadde ikkje følt meg vel på café t.d.
Bondejenta&lillegutt Skrevet 6. juni 2013 #5 Skrevet 6. juni 2013 Tja, mørke eller lyse hår på bena?? Mørke så hadde eg kanskje vært littskeptisk hvis eg skulle noe, men om eg bare sku være hjemme hadde eg ikkje brydd meg lyse derimot, syns mest for deg som vet at de er der
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2013 #6 Skrevet 6. juni 2013 Kommer an på hårene. Jeg har guttehårvekst på leggene. Mørkt og kraftig, ikke pokker om jeg hadde vist det til en sjel (utenom min private sfære). Er de lyse og "jentete" derimot hadde jeg gått for piratbukse Anonym poster: efe97ffe491a1108c1c7bce35d1b5b68
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå