Gå til innhold

2 uker til termin og mannen har slått av telefonen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...eller telefonen er tom for strøm.

Er jeg kravstor som mener at han burde sørge for å være tilgjengelig til enhver tid? Det inkluderer å sørge for at han har strøm på telefonen og la vær å slå av telefonen i alle sammenhenger.

Dette er ikke første gangen nemlig. Forrige fødsel var en styrtfødsel, så jeg skjønner ikke at han tør.

Anonym poster: cb4df9be6648a4a1ec50f6973e975048

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, du er ikke kravstor, men vet han at du gjerne vil dette da?

Anonym poster: 12439f61d712d89602241c93d13e7f77

Skrevet

Selvsagt.

Han har til og med sagt fra seg en jobbreise som var for en uke siden grunnet familieforøkelsen. Så jeg trodde han hadde vett på å ikke slå av telefonen/sørge for at den var oppladet også. Så feil kan man ta.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Slæpp off:) kan jo hende han bare har glemt den igjen i bilen og ikke oppdaget det. Selv sto jeg alene hjemme på badet når vannet gikk, og fikk overhodet ikke tak i barnefar. Fikk beskjed om at telefonen var slått av eller utenfor rekkevidde. Det var den imidlertid ikke, men når jeg fikk tak i kollegaen hans oppdaget han at den hadde slått seg vrang. Den var på, men måtte slåes av og på en gang.

Skrevet

Det kommer litt an på hvor langt unna han er, og hvor langt der er til sykehuset. Og selvsagt hvor lenge telefonen er skrudd av. En glipp kan skje den beste, men han bør kanskje si unnskyld om den er avskrudd i timesvis.

Jeg hadde spurt om forståelse og forventet at det ble respektert. Men hadde det ikke blitt det hadde jeg nok ikke laget noe drama ut av det, tror jeg!

Anonym poster: 8a1ed1fa46079318e6983182e3d5bac3

Skrevet

Det er overhodet ikke langt til sykehuset, og han er en time unna. Men går fødselen så fort som sist hadde vi(les: han) ikke rukket det denne gangen, for jeg har forsøkt å få tak i ham i et par timer allerede.

Heldigvis skal jeg bare gi ham beskjed om hva han skal kjøpe i butikken, og det er ingen rier på gang.

Men jeg må nok gi ham en liten påminner når han kommer hjem, for dette her går ikke an. Jeg er spent på hva unnskyldningen er når han kommer hjem.

Skrevet

Hvem som helst kan gå tom for strøm en enkelt gang, hvertfall om det er snakk om en smarttelefon som suger vanvittige mengder strøm. Ikke flipp ut og skjell ham ut for en så banal engangsforeteelse men spøk i ettermiddag med at "flaks at jeg ikke gikk i fødsel i dag da for mobilen din er jo tom for batteri!"

Anonym poster: 4696dc9f181d4a07c2b098003b4e5cc0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...